maandag 9 oktober 2023

Wat gebeurt er toch veel

 Wat gebeurt er toch heel veel. En wat komt er nu veel naar buiten.

Al vanaf het eerste covid gebeuren was ik alweer en geloofde ik er niets van. Peter Bier of, Wim Visscher wat en toen ook al bezig..

Wim stuwdam was er ook vroeg bij ook met charlie ward.

Maar nu wat een info, niet alleen over de US, maar over alles: piramides, platte aarde, Oekraïne, de oranjes, de innerlijke kracht, oude beschavingen, qfs, het fiat geldsysteem,  wij de geldslaven,  Khazarians,  valse joden, Rothschilds,  illuminatie, Titanic  en nog veel meer.  In mijn blog laat ik alle namen die zoveel info laten zien nog een keer langskomen.

Het is fantastisch wat er nu naar buiten komt.

Zelf hen ik het idee dat ik nog maar 10% weet, maar misschien is dat nog wel lager. Omdat ik de hoofdpunten wel inschat als verkeerd, of fake news) maar de achtergrond nog niet helemaal weet.

Ik heb al een heleboel Wee gegeven,  maar in mijn blog staat veel meer.

Kijk maar eens bobbie139.blogspot.com 

Namen en links zal ik later in mijn blog vermelden van mensen die voortreffelijke info geven. Tenminste wat ik vind. Anderen hebben ook nog meer links .

Je kan niet alles volgen.

Hiermee probeer ik mensen te helpen om duidelijk te krijgen hoe alles in elkaar steekt.

Mlm

Bob

Kenny

Ad

Julius.

Robin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten