vrijdag 27 oktober 2023

Vertrouw op je lichaam

 ✍️Bron bericht: t.me/danielthehealthman ✍️

🤝Duizend-en-één maal dank🤝
Kanaal Daniël The HealthMan
Vertrouw op je lichaam en genees jezelf
Je bent veel meer dan je denkt
https://danielderweduwen.be
Alle medische successen zijn altijd afhankelijk van het zelfgenezend vermogen van het lichaam. Grondbeginsel van de medische wetenschap: “Het lichaam niet schaden”. Primum non nocere
Reageer NOOIT op persoonlijke berichten van Daniël The Healthman of berichten van Daniel Derweduwen. Op telegram reageer ik enkel privé met uitdrukkelijke toestemming van de ander. Het zijn SCAMMERS die mijn naam gebruiken (misbruiken).
Alles wat ik post is gratis, geen marketing en ook geen crypto of valuta. En mensen polariseren met te zeggen dat ze niet wakker zijn??? Nee, dat doe ik niet. Ethiek is enorm belangrijk voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten