dinsdag 10 oktober 2023

Heeft Hamilton de aanrijding expres gedaan?

 Heeft Hamilton expres zo'n fout gemaakt en een aanrijding veroorzaakt met Russell?


Volgens mij wel, om een eind aan zijn carrière te maken. Hij ziet ook wel dat zijn reputatie  naar de knoppen gaat als hij steeds slecht presteert. Hiermee veroorzaakt hij ( ik kon er niet veel aan doen, het stuur werkte niet goed) een reden om ermee te stoppen. Dit zou er best eens uit kunnen komen om er mee weg te komen.

We zullen zien wat er gebeurt, maar dit is mijn interpretatie. Die jongens en het hele managementteam wat hier achter zit zijn zo vals, dat dit een reëel scenario is.

Dan zal Hamilton daarna allerlei prijzen krijgen, die bedacht worden om zijn reputatie hoog te houden.

Voor mij is het een grote minkukel. Waarom? Omdat hij de promoter is van BBB en de  hele WEF beweging aanhangt. Hij ( de coureurs allemaal) worden betaald door de Cabal organisatie ( geld en macht). Zelf vind ik de f1 wel mooi als sportgebeuren, maar de achtergrond is walgelijk.  Het wordt tijd dat het hele globalistische gebeuren in de grond wordt geboord.

Mlm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten