woensdag 18 oktober 2023

Gekopieerd van robert op telegram

 Dit bericht strookt helemaal met mijn inzicht. 

Dit narratieve kan altijd gebeuren. Ze deinzen nergens voor terug.


Deel 1 van 2

Toch even een kort bericht omdat dit zo belangrijke informatie is om, als het er op aan komt, een goede keuze voor jezelf en je dierbaren te kunnen maken. 

Wat in Israël gebeurt  is een zogenaamde fals flag operatie. 

Israël heeft Hamas bewust binnen gelaten. De grens van Israël is de strengste bewaakte grens ter wereld. Als er een muis langs loopt staan alle troepen al paraat 

Het kan echt niet zijn dat men niet wist dat er wat op handen was en nogmaals: ze hebben hun eigen bevolking opgeofferd. 

Waarvoor? Op deze manier kunnen ze wederom het slachtoffer spelen en het publieke recht krijgen om zich te vergelden (lees: de palestijnen uit te moorden) wat op dit moment ook plaats vindt. Net zoals dat er slachtoffers vallen aan Israëlische zijde. 

Waarom? Israël moet het hoofdkwartier worden van het kwaad nu ze de Oekraïne definitief kwijt zijn. 

Het kwaad bestaat uit nazi's die men na de oorlog naar Argentinië heeft helpen vluchten en die zich uiteindelijk in Argentinië, de Oekraïne en in Israël hebben gevestigd. 

Denk je dat Willem Alexander, met een nazi opa, een nazi vader en een nazi echtgenote, toevallig is getrouwd met Maxima? Daar gebeurt niets toevallig. 

Dit is waar ik het al een paar jaar over heb. 

Het is niet toevallig dat deze bolwerken zoals de Oekraïne en Israël, nu aangepakt worden. Het loopt geheel volgens een plan. Alleen is het voor mij niet duidelijk welk plan het is en langs welk tijdspad het loopt. 

Daarom ben ik ook niet alleen maar optimistisch. 

Hoe de wereld elite zich hier altijd uit heeft gevochten (letterlijk) en dit ook nu probeert, is door het organiseren van een (liefst) wereldoorlog en/of fals flag operaties. 

Gelukkig groeit volgens mij de argwaan en het verzet tegen de misdaden van het kwaad. En dan heb ik het niet over het ene of het andere volk. Het is echt een strijd tissen goed en (heel) kwaad. 

Het is ronduit bemoedigend dat het lijkt dat steeds minder mensen de voorgekauwde pulp van de media voor zoete koek slikken, hoewel veel te veel mensen dat ook nog steeds wél doen. 

Toch jubel ik niet. Pas als voor het grote publiek openbaar bekend wordt dat de Oekraïne definitief is verslagen en dat Israël onder controle gehouden wordt en dat wereldoorlog 3 voorkomen of op het laatste moment afgeslagen wordt, zijn dat voor mij signalen dat het kwaad echt aan het verliezen is. 

Nederland speelt met het nazi koningshuis, hun depopulatie programma, hun oorlogs ophitserij en nog wel wat andere zaken die ik nu niet noem omdat ze te gruwelijk zijn, een cruciale rol in dit geheel. 

Het klinkt hard, maar zo'n openbaar publiekelijk signaal dat het de goede kant op gaat in de wereld, zou ook zijn dat Nederland aangepakt gaat worden. 

Dat kan zijn met (fals flag) aanslagen (koop maar vast een zwemvest) maar ook met een korte en alles verwoestende (oorlogs) aanval. 

Vandaar dat ik ook bezorgd ben. Ik weet dat mensen in Nederland dit zich niet kunnen voorstellen en gewoon doorgaan met hun leven (ook veel wakkeren die met vele mantra's blijven geloven dat alles wel goed zal komen en dat het licht al gewonnen heeft), maar wat ze met het World Trade Center op 11 september hebben gedaan en nu aan het doen zijn in Palestina en Israel (en ook gedaan hebben met Sadam Hoessein en Ghadafi) kan ook heel makkelijk in Nederland gebeuren. Van twee kanten. Denk niet dat ze ergens voor terug deinzen. Dat blijkt nu wel wat ze de bevolkingen van Israël en Palestina aandoen. Mensen levens, ook van hun eigen bevolking, zijn voor hun niets waard. Ook niet voor de machthebbers of het koningshuis in Nederland. 

Of het is een noodsprong van het kwaad (Is het je opgevallen dat Groen Links en de PvdA nu in hun programma pleiten voor afschaffing van het koningshuis. Echt niet omdat het uit de tijd zou zijn maar om ze een vrije aftocht te garanderen) of het is een definitieve afrekening met datzelfde kwaad ofwel het demonische kwade in deze wereld. 

Ik durf echt geen voorspellingen te doen over een tijdspad of de afloop maar dat we op een cruciaal kruispunt staan is voor mij duidelijk.

Deel 2 van 2

Sorry als je dit niet wilt weten. Of niet kan geloven. Ik realiseer me dat het mijn gedachtegang is. 

Wordt ook niet bang van dit soort informatie. Juist als je snapt wat er (volgens mij) gebeurt, kun je voor jezelf de beste keuze maken. Niet uit angst maar uit kracht. 

En je hoeft ook niet vol in de actie te komen.
Wees je (echt) bewust.
Wees alert.
Wees voorbereid. 

Zorg dat je zo onafhankelijk mogelijk bent: 

Politiek
Financieel
Farmaceutisch
Justitioneel 

Daardoor staat het kwaad het snelst en meest definitief buiten spel. 

Grote kans dat extra actie dan niet eens nodig is. 

Als jij het voor jezelf voor elkaar hebt, hoef je het spel van het kwaad niet mee te spelen. 

Die gaan door naar de gevangenis.
Gaan niet (opnieuw) langs start.
En kunnen het speelveld verlaten.
Omdat ze failliet zijn.
En vooral omdat niemand meer meespeelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten