maandag 9 oktober 2023

Hoeveel tijdlijnen kun je volgen. Hier een paar

 

Hoeveel tijdlijnen zijn er om te volgen? Ik weet het niet maar ik heb verschillende lijnen waardoor ik een inzicht kreeg wat er aan de hand is in de wereld.


In de eerste plaats as bij een gedachte gekomen dat er iets niet klopt bij verschillende zaken. De dood van President Kennedy klopte niet met het verhaal, het zinken van de Titanic klopte ook niet, want er waren teveel toevalligheden die niet klopte, de dood van Martin Luther King was voor mij ook een ding wat niet helemaal klopte met het verhaal, daarna de dood van Robert Kennedy, de vluchten van raketten naar de maan, de maanlanding klopte niet, de dood van prinses Diana, George Michel, de dood van Pim Fortuyn, 9 september, de verdwijning van de beide mh17 en mh370, de verkiezingen in Nederland. Dat gaf mij allemaal een slecht gevoel en voor mij klopte al die incidenten niet. Ik kon er niet achter komen of er een verband bestond, want alles leek los van elkaar te staan.

Toch ging ik op onderzoek en kwam er achter dat met de Titanic iets raars aan de hand was. Er was een zusterschip welke precies leek op de Titanic (de Olympic). Toen zag ik een video waarin werd geopperd dat er een fraude was gepleegd met de Engelse regering en dat de 2 schepen van naam verwisseld waren. DE Olympic had al verschillende aanvaringen gehad en de schuld gekregen. Het bleek dat de kiel scheef was een propeller was stuk. De reparatie bleek miljoenen te gaan kosten wat de “White Starline” op de rand van faillissement zou komen. Toen kwam het idee om provisorisch de Olympic te repareren en de naam te verwisselen, zodat de Olympic als Titanic zou uitvaren. Daarnaast schijnen ze de verzekering voor de “Titanic” drastisch verhoogd te hebben, zodat ze na het zinken weer solvabel waren.

Dat het met opzet is gedaan blijkt ook dat het zgn. reddingsschip de Carpatia met een lading kolen en veel deken zonder passagiers vertrok richting de plaats waar de planning van de zinking zou zijn, kilometers verderop. Voordat de Titanic (dus eigenlijk de Olympic) vertrok was er een kolenbrand in een van de stookruimten, die niet geblust kon worden, plus een reparatie aan die kant welke sterk verzwakt was.

Dus voeren ze richting de ijsbergen en precies in de nacht en een ijsberg aan de rechter kant klonk een explosie!!!!!!

Het verhaal gaat , dat er een ijsberg was geraakt, maar berichten van bemanning die het overleefden, was een explosie juist bij de brand opslag een factor dat de zijkant opengereten werd. Met alle gevolgen van dien.

Een heikel punt is ook nog: 3 belangrijke tegenstanders van de oprichting van de FED door privé investeerders waren aan boord, Isodor Straus, Benjamin Guggenheim en Jacob Astor (de toenmalige rijkste man op aarde) , allen overleden.

Hierdoor is het volgende jaar de FED (door particulieren, dus de FED is een particuliere instelling) opgericht door o.a. J.P. Morgan (die 24 uur voor vertrek plotseling zijn reis met de Titanic afzegde).


Ook de moord op president Kennedy was voor mij een “inside job” , welke veroorzaakt werd door voor mij vele punten, die later anders werd.

Ik heb toen wel “het Warren report” boek gekocht om misschien te ontdekken waarom iets gebeurd is.

Daaruit kwam alleen maar dat LEE Harvey Oswald het gedaan moest hebben uit de boeken opslagplaats. Dat was juist niet mijn idee. Dat kon niet, er moest ook geschoten worden van voren heb ik op de Zapruder film gezien, dus voor mij klopte dat boek totaal niet. Dat bleek later ook wel met bekentenissen op een sterfbed van een schutter. Maar dit laatste mocht niet naar voren komen en werd als complottheorie weggezet. Ik wist beter.

Toch kon ik geen verband zien.

Ook de dood van Martin Luther King was voor mij een vraagteken, wat ik verder niet onderzocht heb.

Robert Kennedy zijn dood bracht ik in verband met zijn broer.

Dan hebben we nog de maanlanding (1969) , ik was 22 jaar oud en ik was verbijsterd, dat dat kon. Het werd zo overtuigend gebracht dat ook ik geloofde dat het echt was.

Toch had ik mijn vraagtekens, want er kwamen steeds meer vragen. Bv er waren geen sterren te zien, de schaduwen waren vean verachillende kanten, wie filmde het vertrek van de maan, op de poeten was helemaal geen stof van de landing, president Nixon kon gewoon met de bemanning bellen ??? toen dacht ik, hoe kan dat?

Er kwamen steeds meer incidenten waar ik vraagtekens bij zette.

Pim Fortuyn is niet gedood door Volkert van der Graaf, die ingehuurd was om de daad te verrichten, echter op het electriciteitshuisje lag een scherpschutter die de dood van Pim veroorzaakte.

Deze schutter werd direkt erna met een mercedes opgehaald en naar schiphol gebracht.

Ook gek dat de politie met honden zo snel aanwezig waren, alsof ze het van te voren wisten.

Volkert kwam vervroegd vrij en kon later een boerderij in Duitsland kopen (welk inkomen had deze man dat dat kan).

Ook de dood van prinses Diana klopte ook niet. Ik heb het boek van Linda Udo, het koninklijk complot gelezen waar ze aangeeft dat Diana niet in die auto zat en een slimme manier had bedacht om te ontsnappen aan dat geplande ongeluk. Dat Charles er achter zit/zat lijkt me duidelijk.

Als je onderzoek doet naar de royal familie van Engeland dan schrik je je rot. Omdat ze zo betrokken zijn bij zulke en satanistische rituelen, machtmisbruik, en nog veel meer.

9 september was ook zo’n gebeurtenis waar alles anders was. Toen had ik meteen op de tv een filmpje gezien zonder vliegtuigen ( wat daarna nooit meer te zien was) , toen wist ik genoeg.

Ook George Floyd was voor mij een opgezet spel, ik las ook dat de zgn agent in andere siruaties ook voorkwam en zelfs deze George kwam later ook naar voren en blijkt een acteur te zijn.

Er is nog veel meer zoals die vliegtuigen van Malaysia, die blijkbaar totaal anders is dan ons verteld. Volgens mij is het een grote poppenkast en waren de kisten die in Nederland aankwamen leeg..

Bij de plaats van het ongeluk blijken alleen maar oosterse lijken te liggen die in verregaande staat van ontbinding waren.

Waar de personen van het andere vliegtuig zijn gebleven is nog steeds een raadsel. Er zijn wel theoriën over , over Diego Garcia, maar dat zullen we in de toekomst te weten komen.

Verder zijn er nog veel meer gebeurtenissen die met vraagtekens zijn.

Tegenwoordig ben ik verder en kan ik de punten aan elkaar koppelen.

Zeker nadat ik de “de val van de Cabal” van Janet Ossebaard had gezien werd het steeds duidelijker.

Over de Khazarian maffia , een bevolkingsgroep die in oekraine woonde en heel sadistisch was met offeringen en geweld tegen bezoekers. Het russische volk was er tegen en de toenmalige regering van rusland heeft die Khazaren weggestuurd, die vervolgens wraak zullen plegen op de russische bevolking en ook op de westerse werled.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten