maandag 23 oktober 2023

Toetsenbord helden

 Ze hebben het nog wel eens over toetsenbordhelden. Mensen die van achter het toetsebord berichten schrijven.

Toch blijf ik erbij dat die mensen juist belangrijk zijn, om berichten wat er aan de hand is te ventileren en duidelijk te maken wat er aan de hand is.
Ik zie ook steeds meer mensen met hun hoofd in beeld komen om te vertellen wat er belangrijk is en hoe te handelen.
Daar heb ik niks mee. Is dat een soort zelfbevrediging om belangrijk gevonden te worden?
Ik weet wel dat geschreven woord misschien lastiger is, maar geeft ook duidelijkheid.
Ik weet ook dat berichten of vaak niet gekezen worden, of dat er niet gereageerd wordt.
Dat is ook niet mijn bedoeling.
Ik schrijf berichten om het voor mij duidelijk te maken en in de hoop dat anderen daar wat aan hebben.
Net zoals Rik op telegram altijd zegt: je hoeft mij niet te geloven, doe zelf onderzoek.
Ook Erik op telegram bedoelt dat zo.
Daarnaast is het prettig met gelijkgestemden te praten.
In mijn omgeving, waarschijnlijk ook bij jou, zijn nog veel mensen die niet beseffen dat er een wo3 aan de gang is en dat de wereld aan het veranderen is.
Zeker geloven die mensen  nog steeds niet dat de overheid liegt dat het gedrukt staat. En dat doen ze al 10 tallen jaren, zo niet Langer.

Cognitieve DISSONANTIE is aan de orde van de dag , = kop in het zand steken, andere kant op kijken dan zie je het niet( ze bedoelen= dan is het er niet).

"Mijn leven  is goed zo" , "trump is gek", de prikjes zijn goed, zonnepanelen, windmolens zijn goed, etc. Hoor ik de mensen zeggen.
Zij weten ook niet dat energie uit  de ether is te halen.( meneer Tesla uit de vorige eeuw heeft dat al aangetoond).
Er is nog zoveel meer wat de (r)Overheid ons heeft voorgelogen.
Ik praat niet alleen over nederland,  maar over de hele wereld ( WEF, NWO, CABAL, ILLUMINATIE, KHAZARIANS, ZIONISTEN) die ons, de wereldbevolking,  geldslaaf heeft gemaakt en de geschiedenis 180 graden heeft gedraaid.
We beginnen er nu achter te komen, dat de wereld is gedomineerd door hele slechte mensen ,de rijke elite,  en die nu de wereldbevolking met 75% wil verminderen ( prikjes,  ziektes, klimaatgekte, oorlogen, pillen, absurde regels met beperkingen,  voedsel vergiftigen, etc) en de overblijvenden als zombies= slaven voor hun blijven werken .
Mensen , opstand kan effect hebben, maar veel simpeler is om niet meer mee te doen.
Geen belasting meer betalen, geen boetes meer betalen, niet meedoen met verkiezingen ( als die er nog komen ).
Je weet, NEDERLAND is een bedrijf ( wat trouwens al failliet is) en jij bent de werknemer.
Neem ontslag en je bent vrij.
Dat kan nu, want een vrije wereld met vrije energie,  voldoende geld, voldoende voedsel komt er aan.
Trump en zijn Q-team is bezig de wereld te bevrijden van de cabal, dus ook jij dient op te staan tegen de overheid  om straks een nieuw bestaan op te bouwen in een nieuwe republiek ( Batavia, of kennemerland  ,of Holland, of toch nederland.
Succes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten