vrijdag 6 oktober 2023

Video trueman show met kees vd pijl

 Net gekeken naar de video van de trueman story met Jorn luka en kees van de pijl.

Een prima interview met een uitstekende uitleg van Kees over de situatie in de wereld.  Ook Oekraïne komt ter sprake, Trump   Biden, dr rol van het westen in Oekraïne en de zwakheid van Rusland en hoe het allemaal gekomen is.

Wat weten die mensen veel. En die schrijven ook boeken daarover. Die geven heel veel duidelijkheid over het stukje verleden en het heden.

Toch bekruipt mij het gevoel dat het hele verhaal toch genuanceerder is.

Welk gevoel bekruipt mij dan?

Wel een gevoel van , er wordt gepraat over situatie vanuit het huidige perspectief. Ik bedoel daarmee het volgende.

Ook Kees is opgevoed en heeft gestudeerd in het huidige tijdperk waarbij de huidige normen en waarden en, niet te vergeten, de huidige kennis. Die kennis wordt aangereikt door de huidige heersers en die is, mijns inziens, doorspekt met westerse begrippen, eisen en waarden. M.a.w. Kees kijkt met een roze ,(wesyerse)   bril  naar de situatie.  Hij vertelt wel dat hij daar is geweest en dingen gezien en meegemaakt. Toch vertelt hij dat Rusland niet de macht had Oekraïne in 2010 al binnen te vallen. 

En ook dat Trump een clowneske figuur is die eventjes naar noord Korea gaat om populair te doen.

Laat ik mijn visie daarop geven.

Trump is aangesteld door witte hoeden generaals om de US te verlossen van het kwaad.

Hij heeft een wereldreis gemaakt en overal vrede gekregen. Om hem dan af te schilderen als een clowneske figuur vind ik beneden alle pijl.

Het onderbuik gevoel wat ik had is het volgende:

De volgende vergelijking kwam bij me op.

Tegenwoordig kijken we naar de.piramides en zijn verbaasd hoe ze dat gebouwd hebben. 

Als je kijkt daarnaar met de gegevens en techniek van vandaag en je gaat terug in de tijd en denkt dat de Egyptenaren met beitel en hamer die piramiden gebouwd hebben, dan kom je tot belachelijke conclusies.

Zo zie ik dat ook bij kees. Alle info uit de landen van Rusland en omstreken komt uit de pen van westerse bronnen. Met die gegevens gaat hij een conclusie trekken. 

Het is toch te gek dat Oekraïne westers is zo tegen Rusland aan.

Putin wist ook wel dat de Cabal veel invloed had, zodat hij niet direct kon ingrijpen.

We zien de afgelopen jaren dat die invloed van de Cabal tanende is en Putin weet dat ook.

Plus de biolabs in Oekraïne, plus het witwassen, plus de kinder en orgaan handel in Oekraïne was een doorn in het oog van Putin.

Alleen hij kon het niet alleen want de Cabal had overal zijn invloed.

( p.s. deze Putin is niet de vorige, dat was een kgm man, deze is een witte hoeden man).

Wordt vervolgd

Mlm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten