woensdag 18 oktober 2023

Over bitcoins

 Over bitcoin.

Jaren terug heb ik Donald Trump al horen zeggen dat bitcoin afgebroken gaat worden.

Ik begreep toen niet waarom. Want het is toch een digitale munt buiten de banken om.

Steeds meer zie ik berichten dat die coin juist door de NSA geintroduceerd is om mensen te laten wennen aan een digitale munt. De NATIONAL SECURETY AGENCY , wat een Cabal organisatie is, is dus bezig de mensen te manipuleren. Nu begrijp ik ook wat Donald bedoelde.

Cash geld is heel belangrijk.

Je kent ook het bericht van de kontant 50 euro betaling? Het blijft 50 euro. Digitaal gaat er steeds een klein bedrag van af.

Ja, de banken willen toch ook een vinger in de pap hebben.

Mlm


--

De NSA heeft bitcoin gemaakt. Het was allemaal een truc en onderdeel van de uitvoering van nieuwe digitale valuta. Zal niet kunnen bevestigen dat het ook zo is maar jaren geleden toen ik dit zelf onderzocht had kwam ik daar ook op uit. 


Join: @nietsiswathetlijkt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten