zaterdag 18 maart 2023

Regering van binnenuit veranderen gaat niet

 De regering van binnenuit veranderen dat gaat niet. Dat hebben we gezien in wo2, in de Sovjet unie, in amerika.  Alleen zand in de machine gooien dat hij of even stopt of minder goed loopt is het enige.

Wat Thierry en Gideon doen vind ik knap en heel goed, maar veranderingen doorvoeren, nee. Daar is het narratief te groot voor.
Dus wat is het alternatief?
Zoals Trump steeds zegt: military is the only way. Maar dan moet je de MILITAIREN wel mee hebben.
Het andere is een volksopstand. Maar Luke dat? Als er nog zoveel mensen trappen in in de verkiezingen,  betwijfel ik dat.
Da komt ook nog: zijn de cijfers van toekomst wel juist ,  zijn de cijfers van bbb wel juist, is alle berichtgeving over die valse verkiezingen wel juist. De msm liegt zoveel dat dit ook wel niet zal kloppen.
Toch beklijft mij het gevoel of de bbb stemmers, als dat al waar is, niet beseffen dat hun hele toekomst aan diggelen gaat door hierop te stemmen.
Ook ik ben al sinds 3 jaar bezig om mensen te laten inzien dat het niet klopt.
Mijn nichtje doet de artsen opleiding en toen ik vertelde dat de behandeling van covid totaal fout was ( in 2020 al) en dat het hele covid verhaal een grote hoax was, was leiden in last, wat ik over me heen kreeg ook van haar ouders. Pppffff.
OP smoelenboek had ik ook wat gepost en kreeg ik de politie aan de deur en een rechtzitting aan mijn broek, terwijl de hele regering en de rechterlijke macht onbevoegd zijn. Ook heb ik een claim bij ze neergelegd, en die ontkennen ze totaal. Maar ze zijn nog niet van me af.
BEKIJK  meerdere berichten in mijn blog en je ziet hoe ik erover denk
Bobbie139.blogspot.com 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten