dinsdag 14 maart 2023

Gesprek robert jensen met gideon vam meijeren.

 

Heb net gekeken naar Robert Jensen in gesprek met Gideon van Meijeren.

Gideon geeft aan hoe hij in dit geheel gekomen is en nu duidelijk de agenda van de regering ziet en hun voorgeprogrammeerde programma.

Ik vind hem ook goed omdat hij dingen benoemt die in de kamer nooit genoemd worden, zoals de incompetentie van ministers die totaal geen verstand hebben van het ministerie waar ze voor werken. De onzichtbare ambtenaren achter de schermen, die bepalen het beleid, wat ingegeven wordt nu door de WEF. De regering geeft nu pas toe, nadat Gideon daar een duidelijke vraag over had gesteld, dat er een juridische overeenkomst is met de WEF, waar de kamer niets van wist. Hoezo democratie.

In de kamer en de ministers zijn ja-knikkers die uit een geselecteerd groepje ja-knikkers voort komt ,de voor-geprogrammerde klantengroep . Kritieke mensen willen ze niet.

Thierry gaf al aan dat de leden van fvd in de media al dusdanig geframed worden dat ze niet belangrijk zijn, dat ze onzin praten, dat ze toch niks te vertellen hebben, dat ze fake nieuws brengen wat gevaarlijk is, en daartegen moeten we vechten.

Ik vind Gedronken en Thierry bijzonder strijdvaardig.

Ook gaf Thierry aan dat na de verkiezingen het manipuleren van de stemmen zal starten en dat de fraude de overhand krijgt.

Nu is de vraag hoe ver zullen ze komen met de fraude.

In de usa hadden ze die fraude ook, maar achteraf toch te kort fraude om de overwinning te halen in 2016.

Als dat hier gebeurt is het goed en kan er verandering komen, als fvd toch wint.


Gideon gaf duidelijk aan dat hij hier zit om echte oppositie uit te voeren en dat van binnen uit. Daar is wat voor te zeggen.

Toch vraag ik me af of het dusdanig interessant gaat worden dat de fvd de grootste partij gaat worden.

Kan Gibson de fraude aantonen of verhinderen? Dat vraag ik me af. In dat geval staat hij veel sterker.


Gideon geeft ook aan om te gaan stemmen op fvd om de partij zo groot te maken dat de regering er niet meer omheen kan.

Was het niet pas geleden dat verschillende partijen in de 2e kamer een wet of voorstel wilden indienen om andere partijen uit te sluiten ( zoals de bbb, de fvd, de pvv).


Ten slotte vertelde Gideon ook dat het belangrijk is om te gaan stemmen.

Zelf heb ik daar mijn bedenkingen over.

Toch bedenk ik ,dat voor degene die onwetend zijn, en totaal gehypnotiseerd zijn door de tv en degene die nog geloven in de overheid , het belangrijk is om te gaan stemmen op de fvd. Hierdoor kan een beleid geschapen worden dat de fvd vrij groot wordt en dat de overheid de fvd wel moet accepteren als volwaardige partij. Momenteel beschouwt de overheid de fvd als een splinter in de vinger die eigenlijk verwijderd moet worden. Maar als de splinter zo groot blijkt te zijn dat het een balk is geworden, dan moet met die balk gebouwd worden.

Ik denk ook dat “de wakkeren mensen”, zoals ik ze maar zal noemen, niet of nauwelijks willen/zullen stemmen , omdat zij zich niet willen conformeren met de valse overheid, die sinds 18 mei 1940 onbevoegd is en nazi-achtige neigingen heeft en maatregelen neemt.


Het zal mij benieuwen of de “onwetenden” wel op de fvd gaan stemmen. Bij de bijeenkomsten zijn grote groepen die vol lof zijn over de fvd.

Maar zijn dat “ onwetenden”? Ik denk het niet.

De “wetende “ die bij de bijeenkomsten van fvd komen zullen of niet stemmen of op de fvd.


Ik blijf vertrouwen houden en mocht de FVD nou niet winnen dan kunnen ze altijd nog buiten de valse regering om, een vereniging blijven, zijn, worden die tegen het elite groepje blijft schoppen net zo lang dat deze valse regering opstapt of weggehoond wordt.

Zoals Donald Trump zei:” militairy is the only way”, kan ook nog, maar dat zal nog langer duren.


Wwg1wga

ncswic

en de chaos is begonnen. Riemen vast, geniet van het toneelspel, er komen betere tijden aan en dat zal niet zo lang meer duren.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten