zondag 12 maart 2023

Derde schadeclaim voor gerecht den haag wordt verhoogd

 

 



In een van mijn berichten in mijn blog heb ik al beschreven dat ik een schadeclaim heb ingediend bij het gerecht en bij de CJIB welke allebei onwettig zijn , en daar heb ik antwoord op gehad.

In beide gevallen ontkennen ze alle aantijgingen wat ik al verwachtte. Ik ben ook tevreden over hun reactie, want nu heb ik een bewijs dat zij alles ontkennen. Het is nu zaak om verder te gaan. ( valsheid in geschrifte hebben zij gepleegd volgens hun eigen (onwettige) wetten).

Omdat zij mijn aanklachten (5 stuks) ontkennen en dat zij dus de wet niet kennen ( die ook illegaal is sinds 18 mei 1940) , en welke wetten zij zelf hebben opgesteld, zal ik mijn claims dusdanig verhogen dat grotere bedragen daarmee gemoeid zijn. Ook heb ik aangegeven dat ik uitbetaald wil worden in goud, omdat straks de euro niets meer waard is.

Omdat zij alle aanklachten ontkennen kan ik mijn claims verhogen, omdat zij die claims afwijzen.

Mijn claim wordt nu voor het gerecht ( is een ANBI instelling) Den Haag, een waarde van 1 kg goud ( de huidige waarde is nu ongeveer 57000 euro).

Daarbij komt dat elke maand dat ze in gebreke blijven de claim wordt verhoogd met 10%.

Voor de Cjib heb ik ook een claim, want dat is ook een ANBI instelling, welke een instelling is die eigenlijk vrijwillige bijdragen incasseert. Die bijdragen kan je dan ook terugvragen.

Ook zij ontkennen alle aanklagen en die kan ik dus ook met een hogere claim verrassen.

Voor hen heb ik een claim van 500 gram goud ( welke nu een waarde heeft van pm 28000 euro).

Ook hier heb ik bepaald, dat bij iedere maand dat ze nalatig zijn te betalen, de claim wordt verhoogd met 10%.

Daarbij heb ik vermeld dat de uitbetaling uitsluitend in goud geaccepteerd wordt, indien zij dat anders willen komt er 20% bij in waarde van goud bij.

De uitbetaling mag alleen of in goud, of in zilver zijn tegen de koers van het danmalige goud.

Allebei de claims starten op het moment van schrijven dezes, welke datum boven aan deze brief vermeld staat.


Wordt vervolgd.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten