zaterdag 18 maart 2023

De opdracht stem ze weg klopt niet

 De opdracht: stem ze weg blijkt toch niet helemaal op te gaan.

Ik lees veel opmerkingen over de nederlandse schapen die massaal OP bbb en fvd hebben gestemd!!!

FOUT. Niet zo beschuldigend naar de nederlandse bevolking toe oordelen. In mijn vorig bericht heb ik aangegeven dat wellicht een dominion computer wordt gebruikt voor het invoeren in de computer. Dat apparaat kan percentage gewijs stemmen omdraaien. Bv 6000 stemmen uitgebracht op fvd kan automatisch veranderd worden in bv 2000 voor en 4000 tegenstander.

Bij de controletelling ging het al fout en bij de computerinvoer dus ook.

Blijf geloof hebben in de nederlandse bevolking die zijn niet gek. Verandering komt er aan.

Trouwens ik ben benieuwd hoeveel boeren de vlag weer omdraaien. Jullie ook?

Graag hoor ik van iedereen of jullie dat gezien hebben en hoeveel.

Wwg1wga en ncswic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten