vrijdag 12 januari 2024

Wandeling in het aangelegde bos

 

Net een wandeling in het (aangelegde) bos gemaakt.

Toen kwam mijn onderbewustzijns gedachten weer bovendrijven.

1E het overlijden van een vriend:

een goede vriend die helaas niet goed heeft nagedacht en gevolg heeft gegeven aan de opdracht van de (r)overheid.

Een prik halen tegen covid. Ik weet niet hoeveel prikken hij heeft gehaald, maar van de zomer kreeg hij slik problemen.

In de herfst een scan en het bleek turbo kanker te zijn bij de overgang slokdarm /maag.

Naar het ziekenhuis en de artsen konden weinig meer doen dan chemo en dan opereren?????

Hij wilde geen chemo en de toestand werd steeds slechter omdat hij niets meer kon eten.

Vlak voor en na kerst was het zo erg dat hij niet meer wilde leven. Op 3 jan heeft hij dan ook eutenasie laten uitvoeren.

Hoe erg kan dit zijn.

Let wel, de onbevoegde en satanische (r)overheid verplicht geestelijk , (door bang makerij) een genocide prik te nemen, met als argument dat het de covid ziekte geneest, maar vergeet erbij te vermelden dat de “bijwerkingen=vergiften” dodelijk zijn.

Eerst dwang en nu heeft mijn vriend zelf gekozen voor de dood.

De artsen waren er als de kippen bij om hem te helpen, zodat hun verantwoordelijkheid vervalt ( dit is mijn interpretatie).

Hoe schoftetig kan het zijn.


Een 2e gedachte kwam op in het aangelegde bos:

als ik een cadeau krijg van iemand dan is het van mij. En kan ik er mee doen wat ik wil.

Als de gemeente een bos aanlegt,  dan geeft die dat dus aan de bevolking en die mag er mee doen wat hij wil.  Nee, zegt de gemeente de grond waarop we het bos geplant hebben is van ons.

DAAR MAKEN ZE EEN GROFFE FOUT.

De gemeente heeft de grond InGEPIKT=GESTOLEN ( geconfisqueerd), want die grond is van de bevolking.

De gemeente mag het bos en die grond BEHEREN.

Maar ze zijn GEEN EIGENAAR VAN DE GROND EN VAN HET BOS.

Dat ze het beheren en onderhouden is prima, dat vindt de bevolking ook oke, maar als er bv hout ligt mag de bevolking dat vrijelijk meenemen  voor de openhaard.

Ook honden mogen daar overal loslopen, met dien verstande dat die honden geen overlast zoals bijten, op de persoon springen, poepen op het pad.


Dat waren mijn onderbewuste gedachten, die zomaar opkomen als je aan de wandel bent ( alleen) en je gedachten op nul.


Marbo

Robin

Kenny

Bob

Julius


ps.

Een chemo kuur betekent het vernietigen van kankercellen maar ook van gezonde cellen.

Het betekent ook dat je immuunsysteem vernietigd wordt, waardoor je weerstand tegen andere aandoeningen heel veel vermindert.

In de derde plaats vreet het aan je energie, zodat je dagen/weken moe bent.


Ps 2

Dat de nederlandse (r)overheid denkt dat ze eigenaar VAN GROND  zijn en dat ze bevoegd zijn is een grote misvatting.


Per 13 mei 1940 toen wilhelmina vluchtte naar engeland hield nederland als regeringstaat op te bestaan.

Daarvoor was het, wat mij betreft, al onzeker of de royals wel recht hadden om het nederlandse grondgebied te beheren.

Mlm



Geen opmerkingen:

Een reactie posten