woensdag 24 januari 2024

Steeds meer ontslagen

 Ik lees dat time magazine  veel werknemers ontslaat en andere nieuws media dat ook gaan doen. De ontslagen van nu zijn 98% hoger dan vorig jaar.

Als je bedenkt hoe alles door de "grote jongens" opgekocht is en bv in Nederland alle kranten eigendom zijn van 3 grote instituten. Ook de radio en tv.

Dan kunnen we nog het een en ander verwachten.

Ik had een schoonzoon die in de installatie wereld zat en cv installaties. Die had ook het idee dat grote jongens belangrijk waren. Met grote contracten werd zijn aandacht getrokken. Hij verwaarloosde de kleine klanten en de privé eigenaren. Oké, zolang het goed gaat is er niets aan de hand,  maar als de grote jongens of gaan bezuinigen, of failliet gaan, zijn de grote contracten niets meer waard. Zo ook bij mijn schoonzoon, waardoor hij ook failliet ging.


Ik geloof niet in de kartel vorming van hele grote instituten.

Ik verwacht dat binnenkort ook de media niet ontkomen aan de grote afbraak. Ook in Europa en Nederland. 

Ik vroeg me nog steeds af waarom de media niet aangepakt worden met hun valse, narratieve berichtgeving en promotors van de prik= genocide. Om mensen in een angst te houden.

Langzaam wordt duidelijk dat de prik zoveel bijwerkingen heeft en zelfs dodelijk is dat zelfs de media aangevallen wordt en ontslagen gaan vallen.

Dit is misschien wel de reden dat de msm niet werd aangepakt om dat ze zichzelf wel zullen vernietigen. En inderdaad dat zijn ze nu aan het doen. Mijns inziens is dit een dominoeffect en zullen we binnenkort een enorme ontslaggolf zien in de media. Ook zullen we zien dat de ceo's zich gaan terugtrekken in de hoop aan vervolging te ontlopen.

Dan zullen ook de burgemeesters aan de beurt komen  en zal een groot aantal terugtreden om  hun straf te proberen te ontlopen.

Daarom moest het het langer duren om alle narratieve bedrijven en figuren te exposen ( voor gek te zetten).


2024 wordt een gigantisch jaar met een hoop narigheid die naar buiten komt, maar ook een grote bevrijding voor ons allemaal. Echter voor veel mensen zal het zwaar worden omdat hun mindset nog niet omgezet is van materialisme naar geestelijke gezondheid en voldoening.

De verschillen in belangrijkheid van ieder persoon verdwijnt,  iedereen is gelijk en wordt in de toekomst zo behandeld. Geld en bezit speelt straks een heel ondergeschikte rol.


Geniet en accepteer de nieuwe vrije wereld en verheug je op het nieuwe. Laat je angst varen, want er komt een fantastische tijd aan.

Hebzucht, jaloezie, achterdocht, arrogantie en hoger geplaatst zijn, verdwijnt.

Natuurlijk kan dat niet 1 2 3 , maar gaat geleidelijk aan. Maar 2024 is een begin.


Heb vreugde, geniet van alles. 

Mijn spreuk en woorden zijn:


Jouw verwachting is niet mijn verplichting.

En

Respect, trouw en vertrouwen ( ook zelfvertrouwen) zijn de sleutelwoorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten