donderdag 25 januari 2024

25 jan 2024 militairen oefening of voorbereiden

 Ik lees steeds meer op allerlei sites dat de "oefening" van het leger met alle Europese landen gebeurt. 

Mijns inziens lijkt het er meer op dat het leger in opdracht van het Q-team zich klaarmaakt voor een lockdown om de overige Caballeden te elimineren.

Een Nederlandse hoge militair ( generaal?l geeft zelfs aan dat de bevolking zich moet voorbereiden en voldoende voedsel in huis te halen ( kan natuurlijk nep zijn).

Daarnaast ( wat ik al meerdere keren heb aangegeven) komen vluchtelingen in ons land en die zijn rond de 20 jaar (geen vrouwen en kinderen) en ik denk dat het de WH soldaten zijn. Ze worden goed opgevangen met eten en gehuisvest.

Kortom, het staat voor de deur dat iets unieks gaat gebeuren. Wat er gaat gebeuren, weet ik niet precies, en wanneer weet ik ook niet.

Ik verwacht , nee ik hoop, dat er een hoop duidelijk gaat worden, want dat de dominostenen gaan vallen is bijna zeker: banken gaan omvallen ( basel3), overstorten rijst de pan uit, faillissementen loopt de spuigaten uit, de opstand van boeren, truckers en burgers in Europa wordt gigantisch 

Opeens wil de burgemeester van Amsterdam cocaïne vrij geven ( toeval?).

De spreidingswet is er blijkbaar doorheen gedramd ( al heb ik daar mijn twijfels over, want de msm wil de bevolking alleen maar bang maken).

De msm brengt steeds meer punten die de wappies aangegeven hebben: bijwerkingen, de overstorten wordt verzwegen, de prik app wordt weggehaald. 

Ook is er bekend geworden dat er steeds meer ontslagen komen en zijn bij de msm, zeker nu al in de usa.

Een staakt een vuren voor Gazastrook ( waarom plots?).

Marbo


Aan het nieuws wat er nu gepost word een paar dagen al kan je zien dat de leger troepen zich aan het stationeren zijn over op de wereld .

Dit zijn geen oefeningen meer voor bereidingen. 

Ook zie je de fake media berichten posten dat mensen moeten zorgen voor noodpakketten ,onder mom van oorlog 

We gaan GEEN oorlogen krijgen .

Dit was het plan van het cabal maar zoals we weten is het cabal al lang opgeruimd 

Wij zitten nog steeds in de hele trage wakkermaak film .

Waarom omdat de witte hoeden geen paniek willen en zo veel mogelijk mensen mee willen nemen in het nieuwe tijdperk .

De oproepen in de groepen hebben wel degelijk een  steentje bij gedragen aan het verzoek een einde aan de film te maken ,we zien niet voor niets ineens zo veel leger bewegingen. 

Dus hou jullie haaks blijf positief laat je niet angstig maken door klonen en elieten zooi .

Nog even en dan hebben we het lang verwachte EBS hier kom ik straks ook nog even op terug .

Want ik heb het idee dat mensen veel te licht denken over het aankomende EBS .

Ik hoop dat ik hier mee een beetje jullie gedachte op een  positieve manier heb kunnen brengen 

Want achter de wolken schijnt de zon 


Liefs monique ❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten