maandag 15 januari 2024

Bericht van rik op telegram soldaten zijn er al?

 

Mijn commentaar:
Ik heb al eerder  gemeld dat Davis NU een mooi moment zou zijn. De vorige bijeenkomst had ik dat al klaar, maar toen was het blijkbaar te vroeg.
In mijn vorig bericht zei ik: een hek er omheen en allemaal arresteren, of een bommetje ( brand, aardbevinkje, alle stroom uitzetten).
Dat er wat gaat gebeuren lees ik overal en mijn idee is dat ook, maar wanneer is altijd een punt.
Ook heb ik gememoreerd dat de vluchtelingen ( het zijn alleen jonge mannen) verkleedde soldaten zijn. Dus alle soldaten zijn er al!!!!!!!

Nu ik dit van Rik lees is dat ook een plan:Russische militairen.

Gekopieerd van Rik op telegram.

Goeiedag allemaal
15 Januari alweer de maand is weer in tweetjes gehakt
Laten we vandaag maar weer eens beginnen in duitsland
De duitsers zijn niet meer alleen ook Nederlandse , Poolse en Russische boeren sluiten aan en dat is mooi om te zien dit is een voorproefje op de nieuwe wereld en doet de slogan WWG1WGA eer aan samen moeten en gaan we het doen
Maar zijn die Russen wel boeren mij bekruipt het idee dat dit zomaar militairen in vermoming kunnen zijn en dat zou een stunt zijn
Met die gedachten dat als je de zuid duitse grens overgaat sta je zo in Davos en wat begint daar vandaag ?
Juist de WEF bijeenkomst en wat zou het mooi zijn dat ze daar even heengaan en gelijk daar de schoonmaak beginnen
Zou dat niet een mooi blackswan event zijn want ook die staat geplanned voor deze week
Wij allemaal denken dat het WEF met allerlei maffe regeltjes zou komen en dan BQQQQMMMM  alle WEF puppets oppakken daar
Is mijn idee te mooi om waar te zijn of kan het waarheid worden ? JE WEET NOOIT
Grts Christel en Rik ❤️🙏🌞

Geen opmerkingen:

Een reactie posten