woensdag 17 januari 2024

Ilona en trump en scheidingswet en diego carcia

 Hoi Ilona,

Ik kijk meestal achteraf naar jouw uitzending en beleef dat ook goed.
Je had weer leuke vragen bv Diego Carcia,  dat militaire eiland in de Indische oceaan.
Ik geloof nog steeds dat daar mh370 is geland en dat mensen daar vastgehouden worden.
Echter het verhaal van de mh 17 klopt ook niet want de lichamen die daar gevonden waren, waren oosterse mensen.

Trouwens ik zit nog steeds op fb, niet dat die site zo goed vind, maar meer om mensen te helpen wakker te worden. Hieronder een voorbeeld. 

Heel veel mensen geloven niet in het Q,-team met Trump als boegbeeld. Ze zijn al meer dan 60 jaar bezig met deze voorbereiding ,wat voor mij betekent dat het perfect in elkaar steekt.
Met valse info, afleiding, regeringen exposen, boeren opstanden om onvrede te laten uiten, oekraine, Gaza, taiwan.
Het zou me niets ver bazen dat de hele boeren opstanden een WH operatie is en dat de officiele politie er tegenin Moet gaan om te laten zien hoe slecht de regering is.
Ook hebben de regeringen de opdracht gekregen zo lang mogelijk te blijven zitten, zodat duidelijk wordt hoe slecht ze zijn.
Volgens mij moet dit gebeuren en krijgen we nog een zwarte zwaan moment van bv de WEF.
Dat edn heleboel hoogwaardigheidsbekleders opstappen wordt gedoogd..
Bob

En
Dat was te verwachten dat de spreidingswet aangenomen wordt.
Wat ik al eerder zei in een van mijn berichten: in opdracht van de witte hoeden moest dit gebeuren.
Waarom?
Wel om de bevolking de verontwaardiging te laten meemaken, zodat ze te volle beseffen dat verandering noodzakelijk is en dat de huidige regering zo vals is.
En natuurlijk wordt daar niet over gesproken. Ze laten juist blijken van te voren dat die wet waarschijnlijk niet aangenomen  gaat worden, maar uiteindelijk hadden ze de opdracht gekregen dat die wet doorgedrukt moet worden. 
Besef wel: de witte hoeden weten echt wel dat onze gekozen regering  ( gekozen??, benoemd zul je bedoelen) onbevoegd is sinds 13 mei 1940.

Samen met de boeren protest is een groot gebeuren aan de gang, achter de schermen,  en wij zullen meemaken wart er konen gaat.
NCSWIC

Net als in Nederland, dat de regering onbevoegd is, is Biden in Amerika onbevoegd.
Omdat Biden GEEN PRESIDENT is. Hij kan dan ook nooit empeached worden, want alleen een president jan empeached worden.

Goed, mensen schiet niet in de angst, maar besef dat ook dit  moet gebeuren om de niet wakkere mensen zoveel mogelijk mee te nemen naar een nieuwe wereld.
Het lijkt steeds erger te worden, ook vanwege het WEF die in Davos bijeenkomt en waarschijnlijk belachelijke info brengt aan het eind.
Ook dit wordt in opdracht van de WH gedaan.
Wat ik ook vertelde is dat de zgn vluchtelingen uitsluitend jonge mannen zijn.
Het zal mij niet verbazen dat dat juist de soldaten zijn die straks in de straten verschijnen om orde op zaken te stellen voor de Q-team en ons vrijmaken.

Wees blij en toekomst gericht. 
Ik ben zo blij dat ik deze periode mag meemaken, al ben ik 76 jaar.
Het gaat om onze kinderen en kleinkinderen kinderen. 
Vergeet dat niet. 
HET GAAT OM ONZE KINDRREN EN KLEINKINDEREN VEFGEET DAT NIET.
STA OP EN STEUN DE BOEREN.
SPREEK JE UIT EN/OF DOE MEE !!!!!!!!!
Bob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten