maandag 15 januari 2024

Maritiem wet en geen landwet? Tijd voor opstand.

 Wij leven onder de zeewet niet onder de grondwet wij zijn lopende lijken. 

In het moeras met en coöperatie op je rug onze ouders hebben ons aan het systeem gegeven. 

Aangegeven als nageboorte en niet binnen 7 jaar aangemeld als leven mens.

Verloren geraakt op zee zegt jullie dit iets politie zijn slaven drijvers.

Daarom mogen ze alles doen wat ze willen wij hebben eigenaars geen staat.

Het werkt allemaal op contracten die uitgevoerd moeten worden.

Zo politie zo gemeente zo Dokters zo ziekenhuizen alles is nep.

Daarom krijg je niks voor elkaar ze houden en lapje voor je ogen.

De mensheid moet in opstaand kommen anders kunnen we het wel schudden.

Ik weet je heb gelijk volgens de grondwet het is alleen jammer dat we dat niet hebben.

Zolang het slaven systeem blijft bestaan doen wij niks kunnen we niks is het over en uit.

Het systeem moet naar de kloten geholpen worden anders veranderd er niks.

We zullen het wel zien met de uitspraak dan ga je mij misschien geloven.

Ik kon het ook niet geloven maar nu dat ik hier zit weet ik dat ik gelijk heb.

Ik kan kanker genezen daar staat de doodstraf op, dat gelooft ook niemand.

Ik wil niet wijs doen maar dit is wat ik weet en iedere keer bevestig krijg.

Het licht niet aan jullie maar je moet wel alles weten ik zeg dit oprecht. 

Met alle respect naar de mensen als er niks gebuurt blijven wij slaaf.

Ik hoop dat ik geen gelijk heb en dat ik hier zo snel mogelijk weg ben.

Ik doe dit in naam van de kinderen en dat wij mensen dit gaan winnen.

Groetjes Dutch weed anon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten