dinsdag 2 januari 2024

Hoe erg moet het worden

 Hoe erg moet het zijn/worden?

Een vriend van mij heeft 2 jaar terug toch 2 prikjes gehaald, omdat hij dacht dat de overheid eerlijk was en goed voor de bevolking.
Hoe simpel gedacht
Hij: " ik heb er geen last van en heb geen covid gehad."
Tot van de zomer hij last kreeg met slikken
Uiteindelijk toch naar de doktoren, die ook de prikje zette en doorgestuurd
Blijkt hij kanker te hebben bij de overgang slokdarm en maag
Hij kon steeds minder eten.
Nog zit hij met vloeibaar voedsel en in januari zou hij chemo krijgen en daarna een operatie.
Ik had hem voor  die tijd gewaarschuwd, maar nu is dat niet nodig omdat hij heilig gelooft in de behandeling

Ik heb hem wel een app gestuurd met de mogelijkheid tot genezing ( waterstof peroxide   hcq,  onderbewustzijn beinvloeding  , baking soda, maar " dank je "is de reactie.
Niet dat het vorige direct geneest, maar kan de groei zeker afremmen

Nu blijkt dat hij steeds slechter wordt dn zijn eigen huisarts beveelt al eutenasie aan.
De man die de prikjes gaf beveelt eutenasie aan!!!!!!!!!!
Logisch toch, dan kan die arts  niet meer vervolgd worden voor moord.
Dat het door die prikjes komt is voor mij wel duidelijk. Due vriend was altijd kerngezond.

Vorig jaar wist ik het ook al, want toen werd alzheimer bij hem gediagnostiseerd.
Wat zijn die artsen toch een schoften.
Mlm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten