woensdag 31 januari 2024

Alles is al klaar

 

Dit zeg ik ook al een tijdje. Dat alles al klaar is, alleen nog niet officieel bekend gemaakt voor het publiek. Volgens .mij is alles al klaar, oekraine,  Gaza, jenen, taiwan. Net als Lizzie die al een jaar dood was toen het publiekelijk gemeld werd. Beetje bij beetje komt het nu naar buiten. Om.mensen wakker te maken en langzaam de waarheid te tonen.
Die waarheid is gruwrlijker dan je kunt bedenken, waardoor een opstand wordt voorkomen als alles in eens naar voren komt.
De meeste mensen zullen die gruwelijkheid niet kunnen accepteren, maar dit jaar zal een openbaring worden.
Trump wordt nog steeds afgeschilderd als iemand die niet tegen zijn verliest kan en die steeds maar weer fraude naar voren haalt. Een dwaze gek hoor ik op tv ( rtlnieuws).
Het zal hen dun door de broek lopen als ze werkelijk te weten komen dat Trump NOG STEEDS DE PRESIDENT IS. En wel de president van de vrije amerikaanse republiek ( de 19e president).
Ach de msm nederland is zowiezo ten dode opgeschreven met hun walgelijke valse berichtgeving.
Ik blijf nog steeds verbaasd dat die zgn presentatoren NIETS IN DE GATEN HEBBEN en dat ze maar doorgaan met hun achterlijke gewauwel. Bang hun baantje te verliezen? Die verliezen ze toch wel. Of krijgen ze zoveel geld?
Ook de euro vervalt tot nul en hun tegoeden worden dan ook tot nul.
Of ze worden gechanteerd ( daar zullen ze het wel op gooien als ze geconfronteerd worden met de waarheid= ik kon het niet weten, ik moest wel, ik werd gepresst zullen ze zeggen om er onderuit te proberen te komen en hun straf proberen te ontlopen).
-------
Was allemaal al lang gepland.

Herstelde Republiek onder de Grondwet. VS met BRICS GESARA NESARA en Trump als president. Het is al een tijdje klaar. Het wordt nu pas aan het publiek bekendgemaakt. Geweldig ontwaken!

https://twitter.com/Maerox/status/1752321830243700978?t=gxH0I5JY0f8sY-9wcK4Wuw&s=19

Deel alsjeblieft de wereld!
πŸŒπŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸŒπŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸŒπŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸŒπŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸŒ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten