zaterdag 1 april 2023

Positieve en negatieve momenten en uitleg roerige tijd

 

Ook ik heb mijn positieve en negatieve momenten. Maar de positieve momenten hebben de overhand.

We leven in een roerige tijd en ik vind het zo geniaal wat de zwarte hoeden ons hebben aangedaan, dat ik een stukje bewondering daarin heb. Zo subtiel .

Wat we nu horen, ook van de witte hoeden dat we zaadjes dienen te planten bij de niet wakkeren, want als je het hun vertelt geloven ze het niet.

Zo gebeurde het ook al honderden jaren door de zwarte hoeden. Stapje voor stapje werd iets ondernomen, aanbevolen, geregisseerd, mooi weer gegeven om bepaalde zaken van de bevolking voor elkaar te krijgen, zonder een opstand te krijgen.

Een voorbeeld is de belasting. Ze spiegelen het zo voor dat het positief is voor de bevolking: wegenbelasting: dat dienen we te heffen om de wegen goed te onderhouden. In eerste instantie lijkt het prima. Dan na enkele jaren blijkt dat het geld ook voor andere doelen gebruikt wordt. Ook de naam wordt later verandert in houderschapsbelasting. Vroeger hoefde je alleen te betalen als je gebruik maakt van de weg. Er werd toe ook een 10 dagenkaart ingevoerd, zodat je “bevoegd “ was om in die 10 dagen met je voertuig te rijden. Die kwam later ook voor een aanhanger. U dient nu te betalen als houder en ook als de auto stilstaat moet je betalen. Zo wordt eerst een positief signaal aan de mensen gegeven en later wordt dat stapje voor stapje naar het negatieve gedraaid. Sommigen hebben dat in de gaten, maar de grootste groep niet, waardoor protesten in de kiem worden gesmoord.


Ik ben al jaren bezig om en mijn mening te geven en verschillende mensen te volgen, het worden er steeds meer. En Peter Bierhof, Wim Visscher waren er vroeg bij. Ook volgde ik Moms magnet toen zij nog op telegram zat maar toen ze overstapte ben ik haar uit het oog verloren. Ik weet dat ze op rumble zit.

Toch heb ik vanaf het begin een onbeduidend gevoel gehad in haar. Ze had goeie dingen en pluiste heel veel uit, maar het kwam bij mij te overdreven over, het resoneert niet bij mij.

Ik ben er eens over na gaan denken en zag laatst weer een video van haar en toen besefte ik wat er voor mij haperde.

Ze duikt zo diep in bepaalde gegevens dat er altijd wel wat negatiefs te vinden is bij het onderzoek en dat brengt ze naar voren.

Voor mij brengt ze de zaken te negatief over. Het blijkt dat ik dat vanaf het begin heb gevoeld.

Bij Peter en Wim en nog wat anderen heb ik dat niet. Zoals Ilona en Janine, die Amerikaanse kaartlegster, het uitdragen resoneert bij mij heel erg. Dat komt ook omdat ik psychotherapeut ben en met HYPNOSE EN NLP werk, wat mij een beter inzicht in de mens geeft.

Ik ontdekte dus ook veel patronen van NLP bij de zwarte hoeden, zodat ik dat wel herkende.

Peter en Wim kijken naar de situatie en zijn met hun gegevens positief of neutraal, wat voor mij betekent dat ik zelf daarover mijn mening kan hebben. Dat mis ik bij momsmagnet.

Niets ten nadele van mom hoor, maar bij mij resoneert het niet.

Charlie Ward volg ik van af het begin en geeft ook veel info die verifieerbaar is. Zeker met zijn gasten erbij krijg je zoveel info, welke ik dan via andere kanalen probeer te checken.


Nu ben ik op een punt aangekomen dat het al 3 jaar terug is dat we met deze ellende begonnen en, zowel Wim als Peter gaven mij ook het idee dat het niet zo lang zou duren. Als ik kijk naar Gaddafi, Kennedy, en vele anderen kijk ,besefte ik dat het wel eens een lange zit kan worden.

We hebben gezien wat de zwarte hoeden allemaal uit de kast hebben gehaald.

Van enge dodelijke ziektes, tot lockdowns, afstand bewaren, de prik nemen, qr code invoeren ( verdeel en heers en zaai angst), valse leugens verspreiden, bevolking afpersen, mkb op slot gooien, de WEF promoten, de cbdc promoten, een heleboel vooraanstaande mensen chanteren om dit allemaal te promoten, kortom hoog verraad op de bevolking plegen.

De witte hoeden (het Trump team= Q-team) hebben ook uitmuntende ( om niet te zeggen briljante) strategieën.

Wat ik ook altijd heb gezegd, je dient de tegenstander de fout laten maken, door hem uit te lokken en jouw kant goed te beschermen.

Wat het Q-team doet is zo goed, ze dagen de tegenstander uit ( zij hebben het script, de uitkomst, al klaar liggen) en wachten af of en wanneer ze in de val lopen. Soms dienen ze de strategie aan te passen, dus anticiperen op de situatie, maar meestal ,meestal schieten ze zich zelf in de voet, wat betekent dat ze moeilijker gaan bewegen.

Maar de vijand ( zwarte hoeden=illuminatie=rothschild=rockefeller= bush( schreff)= clinton) zijn zo uitgebreid en groot in omvang dat het lang duurt voordat al die negatieve elementen uitgeschakeld zijn.

Ik keek net weer naar de film “ once upon a time in the west” waarin iemand met een mondharmonica de tegenstander te grazen neemt. Eerst alle vijandige medewerkers ombrengen en tenslotte de hoofdpersoon.

Bij de witte hoeden gaat het andersom:

ze hebben eerst de hoge pieten geelimineert, en dan zijn nu de lager geplaatste figuren van de zwarte hoeden aan de beurt.

Daarom zegt Charlie Word ook dat de witte hoeden volledig alles onder controle hebben.

De lagere zwarte hoeden krijgen nu geen bevel meer van boven af en moeten het uitzingen. Echter ze hebben vanaf het begin gezworen dat ze hun opdracht zullen uitvoeren ( zo niet, dan liquidatie), dus gaan ze door tot het einde.

Wat er ook gebeurt, of liquidatie van uit de WEF, of liquidatie wegens hoog verraad ten opzichte van de bevolking.

Ik praat hier niet alleen over Nederland, maar de hele wereld is hierbij betrokken.

Ook dien ik nog te memoreren dat de zwarte hoeden een plan hebben, bv de cbdc, en de witte hoeden hebben dat overgenomen, in die zin, dat het eindproduct totaal anders is. Maar om het te blijven pushen denken de zwarte hoeden dat ze het kunnen doordrukken.

Helaas, de witte hoeden nemen het dan over en zullen het ten goede laten komen voor de bevolking.

Terwijl de zwarte hoeden hun doel was om de hoge elite alleen daarvan te profiteren.

Ook heb ik vernomen dat een groot deel van de zwarte hoeden , waaronder ook Rutte, nu opdrachten krijgt van de witte hoeden om hun programma uit te dragen om de bevolking te laten zien hoe slecht ze zijn.

Het lijkt er op dat de witte hoeden nu de regie hebben.


De illuminatie hebben het honderden jaren zo gespeeld dat we hun geschiedenis moeten geloven en ons gedwongen hebben in een geldslaven systeem. Lees vorige berichten hierover.


Voor meer info kun je kijken naar:


de “val van de cabal” van Janet Ossebaard

de “ hellstorm”

europe the last battle”

op telegram: titanic en deep state info

blogspot: bobbie139.blogspot.com


deze video's kun je allemaal vinden op telegram kanalen. Ook links in de blogspot staan er.


en nog veel andere kanalen


tot zover weer

wwg1wga

ncswic

mlmbd




Geen opmerkingen:

Een reactie posten