zondag 16 april 2023

Zoveel dingen konen nu eindelijk naar buiren

 

Het valt me op dat er nu ook bij anderen zoveel naar buiten komt. Jaren terug was ik al zover maar nu:
Titanic frauds zie ik steeds vaker
Verkiezingsfraude komt nu ook naar voren
Biden is geen president
Verkiezingsfraude in Nederland
De leugens van de overheid
Het onbevoegd = illegaal zijn van de overheid
De valse ( onbevoegde) wetten die zijn aangenomen
De prikjes welke gifsteken zijn
De wefkoningin die de cbdc promoot
Willempie die gewoon de valse wetten ondertekent
Willempie die totaal niets voor nederland doet net als zijn georkestreerde vrouw die juist tegen de bevolking optreedt.
Nu heb ik het nog niet eens over de valse maanlanding, de maar op Kennedy ( wat niet echt is),  Diana die nog leeft, elvis, john Denver, JFK Jr, enz
En nog veel meer.
Ik ben blij dat het nu steeds meer naar buiten komt .
Komende tijd zal er gelukkig nog veel meer naar buiten komen.
Wil je meer info, want ik ben al jaren bezig en gewust dat het allemaal anders is kijk dan op telegram: titanic en deep state
Of naar mijn blog : bobbie139.blogspot.com
Veel plezier voor de komende tijd.
Wwg1wga
Ncswic
Mlmbvdfd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten