vrijdag 7 april 2023

Claim rechter den haag verhoogd omdat ze alle onbevoegdheden ontkennen

 Aan het gerecht in den haag

Openbaar ministerie

arrondissementsparket

Den Haag


postbus 20302

2500 EH Den Haag


uw kenmerk: HO 15, ALG,40660

contact persoon BJZ Cluster

onderwerp:09-132193-22


Aan de Hoofdofficier van justitie

Mr. L.j.a. Van Zwieten

Hoofd Beleid & Strategie




Heerhugowaard 13 maart 2023


geachte rechterlijke medewerkers,


Bedankt voor jullie antwoord ( dd 16 februari 2023). Nu heb ik bewijs dat jullie verschillende zaken ontkennen waarbij jullie jezelf lelijk in de voet schieten.


1, “koningin Wilhelmina” is uitgeweken op 13 mei 1940 naar Engeland met het volledige kabinet. Volgens toenmalig wetsartikel nr 21 mocht de vorst en de regering nooit zitting hebben buiten Nederlands grondgebied. Wat betekende dat de staat der Nederlanden met zijn vorst niet meer bestond.

Ook dat ontkennen jullie dus.

2, jullie ontkennen dat jullie onbevoegd zijn. Dan kennen jullie de wet niet, wat ik van een rechterlijke macht toch wel mag verwachten. Omdat op 18 mei 1940 het Duitse gezag alle overheidsbevoegdheden heeft overgenomen ( zie mijn vorige brieven) en na die tijd is dat nooit overgedragen.

3, in mei 1945 is nooit , en daarna ook niet, een capitulatie van Duitsland geweest en Nederlands grondgebied nog steeds een deel van Duitsland is.

Duitsland is daarna onder de SHAEF wetten en nederland dus ook geplaatst. En dat geldt nog steeds. Onder de Shaef wetten mogen geen verkiezingen gehouden worden, dus alle na de oorlog wo2, regeringen zijn onwettig en illegaal, plus illegaal gehouden verkiezingen, welke strafbaar zijn.

Dit ontkennen jullie ook

4, jullie ontkennen ook dat jullie valsheid in geschrifte plegen onder jullie eigen illegale wetten. Wat betekent dat jullie jezelf dienen te straffen. Daarbij komt nog dat jullie ook nog een straf boven het hoofd hangt van de SHAEF wetten.



Omdat u alle aanklagen blijft ontkennen en dat u onbevoegd bent, valsheid in geschrifte pleegt volgens uw eigen wetten, mijn geleden schade niet erkent, En dus alle aanklachten ontkent, ben ik bereid de claim aan u te verhogen.

De claim wordt nu een waarde van 1 kg goud ( welke nu een waarde heeft van pm 57000 euro. Uitbetaald dient te worden in goud, omdat de euro niets meer waard is straks.

Elke maand dat u deze claim niet betaald hebt verhoog ik de claim met 10%, startend met de datum boven aan deze brief.


Mocht u besluiten alleen in euro's te willen betalen zal ik de hoogte van de claim met 20% verhogen en tevens de eis van uitbetaling in goud handhaven.

Omdat u geen bevoegde rechters zijn, is mijn claim verhoogd en zal ik jullie allemaal aanklagen via het gewoonterecht . Hiertoe kan ik ook wachten totdat deze regering totaal verwijderd is en we overgegaan zijn naar een republiek met gewoonterecht. Dan zullen er wel eerlijke rechters zijn die totaal onafhankelijk zijn.

Dan gaan jullie alsnog voor de bijl.

Mocht het zover komen, dan zal mijn claim verdubbeld zijn, zodat wachten alleen maar duurder wordt.


Hoogachtend,


B. vdf Dammann


Geen opmerkingen:

Een reactie posten