maandag 10 april 2023

We leven in een schijnwereld

 

Het is al zoveel keren gezegd en geschreven: we leven in een schijnwereld.

En een heleboel mensen beseffen dat niet en denken dat ze in het echte leven bivakkeren.

Alleen in de buitenlucht, in de bossen, in de natuur, op het water, bij een wandeling, op de fiets ( maar dan alles ZONDER GSM, TELEFOON, ZAKCOMPUTER, ELECTRONISCH HULPMIDDEL.. ben je in de echte wereld.


Die schijnwereld heb ik van gedroomd, waarbij allerlei gevolgen zijn.

We weten allemaal dat onze wereld sterk wordt beinvloed door elektronica = tv, computer, gsm. Sommigen staan ermee op en gaan ermee naar bed.


Welke schijnwereld figuren bestaan er wel niet?

Wel we worden gebombardeerd met

spelletjes ( games)

klonen

figuren met maskers

cgi

groen scherm

stenen beelden die kunnen praten

afbeeldingen die met de stem van de oorspronkelijke figuur iets kunnen zeggen

live kunnen ze al figuren op het scherm laten zien waarbij het gewoon iemand anders is.

Etcetera.

De schijnwereld is totaal en wat is dan nog echt. Zeker wat we via tv, internet, zelfs radio te zien en te horen krijgen.


Nu wordt steeds vaker in het alternatieve circuit geroepen dat er een extra EBS aan komt met 10 dagen lockdown om de narratievelingen,= navolgelingen van de khazarians ( rotsschilds, rockefeller, bush, Clinton, obama) op te ruimen.


Wel , ik had een droom waarbij dat totaal overbodig is geworden.

Omdat de hooggeplaatste personen, volgens ingewijden, al vervangen zijn door klonen, figuren met maskers, cgi-beelden. Die kunnen ze heel makkelijk uitschakelen, omdat die geprogrammeerd zijn.

Vergelijk het met een hypnotiseur die de gehypnotiseerde met een knip van de vinger of wakker kan maken of de opdracht uit laten voeren, die hij hem/haar heeft opgedragen.

De huidige hoofdpersonen zijn bv klonen, en klonen kun je programmeren. Hierdoor kan door een beeld, een geluid, een gebaar, een opdracht die figuren zo uitgeschakeld worden om hun de opdracht te geven naar bv een gevangenis te gaan of erger.

Degenen met een masker op , de opdracht geven die af te doen.

De cgi producenten opdracht geven geen valse cgi producten meer te maken

en het groene scherm alleen gebruiken voor plezierige dingen en altijd laten aangeven ( op het scherm of met de tekst dat het cgi, een groen scherm, nagespeeld is. Doen ze dat niet dan is het over met hun werk.

Dus ik heb een vermoeden dat de lockdown met 10 dagen thuiszitten niet nodig is.

Wel lijkt het mij nodig om bv 4 dagen de tv uit te schakelen en met EBS mensen te laten zien wat er werkelijk gespeeld heeft en hoe onze geschiedenis heel erg vervalst is.

Dat kan in de avonduren prima geregeld worden, omdat het gros van de mensen 's avonds kijkt.

Hun programma staat nog steeds aan met 19.00 uur de tv aan tot ze naar bed gaan.


Ook de MSM dient dan uitgeschakeld te zijn/worden ( tv, krant, radio) met valse berichtgeving.


Ik ga wat ver door te zeggen dat er tijdelijk een 0,1sec bericht op tv en radio en telefoon komt met het gegeven dat verplicht tussen 20.00 en 21.00 uur naar de tv gekeken moet worden. En in die tijd wordt EBS uitgezonden met de werkelijke geschiedenis en gebeurtenissen die er geweest zijn.

Want dat is weer manipulatie, waar we juist van af willen.

Voor een tijdelijk gebruik lijkt mij dat redelijk.

Ik weet wel, in mijn vorig bericht heb ik dat ook aangegeven dat je met een kort bericht wat men bewust niet hoort of ziet, mensen kan manipuleren.

Ik weet ook dat het officieel verboden is, maar ik twijfel er aan of de zwarte hoeden dat middel nooit hebben gebruikt. In tegendeel, ik geloof dat ze dat wel degelijk veel hebben gebruikt.


Wwg1wga

ncswic

mlmbvdfd




Geen opmerkingen:

Een reactie posten