woensdag 12 april 2023

Joodse mensen zijn de klos

 

De ware joodse mensen zijn al honderden jaren het slachtoffers van de valse joodse mensen , de zgn zionisten, die uit de oekraine  komen.
Deze zionisten zijn khazarians die, omdat ze geweldig waren uit oekraine en rusland  verdreven zijn, een ander geloof aangekomen hebben: het joodse geloof. Zodat ze geaccepteerd warden en niemand in de gaten had dat ze eigenlijk brute khazarians waten.
Meer H uit duitsland had het daar moeilijk mee in wo2. De sovjet revolutie is door hen gedaan. Ons geldslaven systeem komt van hen. De Rothschilds zijn zioniste,  en nog veel meer hoog geplaatst figuren over de hele wereld.
Wo2, wo1,, Vietnam, irak, Afghanistan ( oorpogen),  armoe in afrika en nog veel meer hebben de zionisten veroorzaakt. De wereld bevolking heeft niet goed opgelet, want in alle regeringen zitten de zionisten die DE WERELDHEERSCHAPPIJ  opeisen. Ook de WEF is er van.
Daarnaast zijn bij hun aangesloten ( verplicht , omgekocht, of gedwongen dat weet ik niet), de Jesuiten  , die ook heel veel rottigheid hebben veroorzaakt ( de paus, mevrouw M, veel usa presidenten, etc .
Het lijkt er op dat we aan het eind van de narigheid zitten, maar er komt nog heel wat narigheid boven water..
Velen zullen steil achterover vallen, het niet willen geloven, kwaad worden, depressief worden, misschien wel aggressief worden.
We zullen het meemaken.
Ik vind deze tijd geweldig, wat een belevenis. Dit gebeurt niet zomaar  en ik geniet van alle bombari.  Weet dat er veel valse berichten zijn, maar weet ook dat we fankbaar modern zijn voor het Q-team.
Wat wij als bevolking moeten doen is opstaan en de regering omver werpen met gewoonterecht.
Samen zijn we sterk.
( zoe ook mijn vorige bericht over samenwerken en dat we jarenlang gebomvardeerd zijn om alleen te staan,  ik , ik en de rest know stukje.)
Meer info:
Kijk op bobbie139.blogspot.com
Wwg1wga
Ncswic
Mlmbvdfd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten