donderdag 29 februari 2024

Wolverine zegt........ 29 feb 2024

 WOLVERINE LIVE CHAT OPMERKINGEN: 29 FEBRUARI 2024


Ik denk dat je uit bronnen, waaronder Irak, hebt gehoord dat de RV officieel is begonnen, en dat is 1000 procent correct. Brazilië is begonnen met liquiditeit en die fondsen zouden morgen moeten worden vrijgegeven. Ook wij ontvangen goed nieuws van verschillende platforms!!

We moeten vandaag of morgen over de finish komen. De meesten van jullie hebben vele jaren gewacht, en binnenkort zal ik die opera uitbrengen.

Ik wilde je vertellen dat dit allemaal echt is, zodat je kalm kunt blijven. Als we groen licht krijgen, zal alle haat van degenen die haat uiten, stoppen. Dat is alles wat ik tegen jullie te zeggen heb, we zijn er bijna!!! God zegene jullie allemaal! Wolverine

*EEN OPMERKING UIT CARPATHIA: Hallo aan al mijn dierbare uitverkorenen: Op dit moment fladdert ieder van onze harten van gretigheid en opwinding, en voelen we een golf van opwindende energie door onze aderen stromen. De meesten van ons hebben jaren gewacht, sommigen slechts maanden of zelfs weken voordat deze gebeurtenis zich eindelijk zou ontvouwen. Maar voor ieder van ons voelt het wachten alsof het een leven lang duurt. Nu staan ​​we hier eindelijk, op de drempel van een Nieuwe Wereld. Ik ben er zeker van dat er veel huilende tranen van vreugde zijn over het nieuwe leven dat hen te wachten staat, en ook tranen van rouw als we denken aan degenen die ons dierbaar zijn en die de eindstreep niet met ons hebben gehaald. Bij elk humanitair project dat we ondernemen, zullen we de hoop op dromen herinneren van degenen die zich niet bij ons kunnen aansluiten. Maar nu gaan we het verdriet achter ons laten, en onze enige tranen zullen tranen zijn van vreugdevolle eeuwige dank aan God in de gezegende hemel. Terwijl we dit met één luide stem verkondigen: “Alle huiltijd is voorbij. Het is tijd voor ons om te leven en te geven. We maakten het! We zijn vrij!" Ik wil Wolverine bedanken voor zijn trouw en liefde voor ons allemaal. Zonder zijn vastberadenheid en geloof zouden velen van ons de finish niet hebben gehaald. We zijn voor altijd dankbaar voor zijn vriendschap en liefde voor zijn uitverkorenen. Ik hou van jullie allemaal, mijn lieve vrienden, nu is het tijd om jullie nieuwe levens te vieren en de levens te vieren die genezen zullen worden met alle nieuwe technologieën die komen gaan! Nu zullen we de Brug der Dromen betreden!!!!!! God zegene jullie allemaal, Carpathia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten