vrijdag 23 februari 2024

Sorry

 

Sorry dat ik zo veel.post, maar het gaat me aan het hart dat er nog zoveel mensen onwetend zijn.
Post jullie of deel zoveel mogelijk als het resoneert bij jullie.
Iedereen moet weten wat er aan de hand is en wat er gaat gebeuren.
Ik probeer zoveel mogelijk de mooie nieuwe wereld  te voorschijn te toveren en de valse cabal mensen te veroordelen.
Ja, natuurlijk, vanaf het begin  heb ik hiertegen geageerd.  Ik wist meteen al dat covid onzin was en de behandeling de dood betekende.
In mijn omgeving vertelde ik ook dat en een studentete "Medicijnen werd link op mij.
Ik heb de politie aan de deur gehad, een veroordeling gehad. Gemeenten aangeschreven dat ze onbevoegd bezig zijn, zoals ook bij CJIB, de burgegemeester  de artsen, de politie een schadeclaim gegeven,  ook het waterschap en de gemeentelijke belastingen.  Natuurlijk verschillende keren geblokt op fb. Ook met Youri Plate gesproken hierover ( wat een geweldige kerel is dat).
Nu ben ik bijna 77 en krijg een geweldig cadeau,op mij verjaardag 25 feb: de ontwakening,  gesara start,  de Cabal valt om, alle overheidsinstellingen vallen om, de banken valken om. De narigheid en de valse en gemene zaken komen naar buiten ( kinder handel en kindermishandeling), alle hoax en komen naar buiten ( stikstof, co2, klimaat,  prikken, covid  etc). .
Zelfs de geschiedenis die ons al 180 graden verdraaid is weergegeven.
Ik kan nog wel even doorgaan, maar dat voert te ver.
Op.mijn staat al een heleboel.
Bobbie139.blogspot.com
Alle vriendelijke groeten en blijf positief, want de mooie tijd komt er echt wel aan.
Bon
Marbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten