maandag 12 februari 2024

Hoe is het met de geprikten

 Af en toe vraag ik me af hoe het met de geprikten is.

Bv mijn buurman 4x geprikt en suikerpatient en schijnbaar nog geen probleem. Ook zijn vrouw 4x geprikt, niets aan de hand zo lijkt het.

Daarentegen een vriend van mij ( 2x geprikt) kreeg turbokanker in slokdarm/maag en kon niet meer eten. Hij werd zo slecht in 4 maanden tijd en heeft 3 jan euthanasie laten plegen.

Een andere vriend ( 3x geprikt) heeft plotseling parkinson.

Maar toch nog  veel geprikten die niets hebben en ook totaal.onwetend zijn. Zelfs niet door hebben dat er vreemde besluiten worden genomen.

Laatst nog op een verjaardag kwam de mogelijkheden van een groen scherm naar voren. Waarop ik vertelde dat op  9 11 er  geen vliegtuigen waren . Ik werd met een vreemd aangekeken en kreeg meteen vreemde opmerkingen te horen ( je ziet je geest dwalen, jij hebt teveel fantasie, doe niet zo gek man).

Waarop ik alleen antwoordde: je hoeft mij niet te geloven, doe zelf ondrrzoek. Waarna snel naar een ander onderwerp werd overgeschakeld.

Hoe is dat bij jullie?

Bob 

Marbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten