vrijdag 23 februari 2024

Een geweldig cadeau

 De voorspellingen voor het weer.

Er komt storm en zon en maan staan op 1 lijn en precies zo als in 1953 met de stormramp. Van 31 jan op 1 feb.

Op 25 naar 26 feb raast die over ons land.

Is dit angst zaaien of wat anders?

Volgens mij is dit een metafoor. 

Op die datum zal de ontwakening zoveel uitspugen met informatie dat het een info storm is. De overstroming van NIET HET WATER, maar van de info.

Speciaal den Haag werd genoemd dat wateroverlast zou krijgen, maar hier wordt bedoeld het politiek DEN HAAG dat zware klappen krijgt.

Ook de rest van het land krijgt overlast, natuurlijk want overal zitten die kwallen van de Cabal.

We zullen zien of mijn onderbewustzijn het bij het rechte eind heeft.

Ook op 25 feb ben ik jarig dus een geweldig cadeau : het begin van de opruiming voor ons bevolking.  Want volgens mij is alles al gebeurd en kijken we naar een film.

Het einde van de film met nog een epiloog als toegift.

Oh wat een geweldig cadeau. 

Ik wordt ook nog eens 77 jaar wat een teken is van verandering.

Hele positieve groeten van

Marbo

Bob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten