maandag 4 maart 2024

Youri plate geweldig

 


Mensen,kijk en lees eens over youri Plate . Wat die man te voorschijn tovert is geweldig:
Rechtbanken zijn onbevoegd , regering is onbevoegd,  deurwaarders zijn onbevoegd  incassobureaus plegen valsheid in geschrifte   etc.. en nog veel meer. Hij vecht tegen de overheid en botst steeds tegen een muur van onwilligheid.
Toch heeft hij verschillende bressen in die muur geslagen en die muur zal binnenkort instorten.
De boeren niet te vergeten, die vechten voor hun bestaan.  Eerst was het nog:"het zal wel mee vallen " maar nu met alle Europese boeren wordt er spijkers met koppen geslagen .
GEWELDIG.
Voor een ieder:
Doe wat je kunt, of demonstreer, of stuur brieven naar gemeentes dat ze onbevoegd zijn sinds 18 mei 1940 (zie en onderzoek op internet of kijk op 
bobbie139.blogspot.com).
Ik doe dat ook, alhoewel ik er gedonder mee kreeg in het begin (2020 en 2021 met de politie aan de deur en een veroordeling) nu niet meer zoveel last.
De overheid begint te beseffen dat ze  verliezen.
Laatst kreeg ik nog een brief van  en CJIB , het waterschap en gemeentelijke belasting dat ik MOEST betalen en dat mijn schrijven niet ontvankelijk werd verklaard..
Ik zal hun brief op mijn blog zetten.
Prettige dag verder.
Marbo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten