vrijdag 15 maart 2024

Oorsponkelijke brief over hun onbevoegdheid en hun reactie

 

Het oorspronkelijk bericht wat ik hun heb gestuurd.


Eerst de brief aan cocensus, welk bedrijf de betalingen regelt voor de gemeent dijk en waard


Heerhugowaard, 12 maart 2024,


Goedendag.

U regelt het betalingsverkeer voor de gemeente Dijk en Waard.

In mijn vorig schrijven heb ik één en ander uitgelegd qua bevoegdheden van u en de gemeente.

U beseft kennelijk niet in wat voor situatie u zich bevindt. Want u en uw medewerkers , zowel uw bedrijf als de gemeente “ambtenaren” , zijn hoofdelijk aansprakelijk voor de valsheden in geschrifte die u en de gemeente plegen.

Ambtenaren zijn sinds 2015 niet meer beschermd als ambtenaar en worden nu als gewone burger beschouwd, net als politieagenten, boa's en handelen tegenwoordig op eigen titel/naam en zijn daar ook verantwoordelijk voor.

Niemand heeft een mandaat om andere burgers te bevelen/opdracht te geven.


Ik deel u bij deze mede dat mijn claim aan u blijft gehandhaafd en tevens dat, zie mijn vorige brief, de claim verhoogd gaat worden per 15 maart, indien u niet aan de voorwaarden van terugbetaling voldoet.

Ondertussen heb ik bedragen overgemaakt aan de gemeente via u, omdat u waarschijnlijk een incassobureau wilt inhuren en daarna een deurwaarder.

Echter, bij de laatsten , die zijn ook onbevoegd , zie ook juridisch kantoor Plate, waar ze de onbevoegdheid van bovennoemde eenheden via een rechterlijk exploot hebben.

Ook dus van uw bedrijf en van de onbevoegdheid van de gemeente.

Ik zou ,als ik u was ,nog éénmaal goed nadenken en onderzoeken in welke positie u verkeerd, want het regeringssysteem staat op instorten.

Met vriendelijk groet.

B. vdf Dammann

P.s. ik betaal de door u gevraagde betaling wel, maar in termijnen . Omdat ik weet dat ik dat bedrag terug ontvang , zelfs met bonus.




De brief is aan de gemeente dijk en waard.



Heerhugowaard, 12 maart 2024,


Aan de gemeente en burgemeester van Dijk en Waard.


Goedendag.



In mijn vorig schrijven heb ik één en ander uitgelegd qua bevoegdheden van u en de gemeente.

U beseft kennelijk niet in wat voor situatie u zich bevindt. Want u en uw medewerkers , de gemeente Dijk en Waard = “ambtenaren” , zijn hoofdelijk aansprakelijk voor de valsheden in geschrifte die u en de gemeente plegen.

Ambtenaren zijn sinds 2015 niet meer beschermd als ambtenaar en worden nu als gewone burger beschouwd, net als politieagenten, boa's en handelen tegenwoordig op eigen titel/naam en zijn daar ook verantwoordelijk voor.

Niemand heeft een mandaat om andere burgers te bevelen/opdracht te geven.


Ik deel u bij deze mede dat mijn claim aan u blijft gehandhaafd en tevens dat, zie mijn vorige brief, de claim verhoogd gaat worden per 15 maart, indien u niet aan de voorwaarden van terugbetaling voldoet.

Ondertussen heb ik bedragen overgemaakt aan de gemeente omdat u waarschijnlijk een incassobureau wilt inhuren en daarna een deurwaarder.

Echter, bij de laatsten , die zijn ook onbevoegd , zie ook juridisch kantoor Plate, waar ze de onbevoegdheid van bovennoemde eenheden via een rechterlijk exploot hebben.

Ook dus van de onbevoegdheid van de gemeente.

Ik zou ,als ik u was ,nog éénmaal goed nadenken en onderzoeken in welke positie u verkeerd, want het regeringssysteem staat op instorten.


Dan heb ik nog niet eens gehad over de “verplichtte“ vaccinatie, die uw gemeente promote.

Met dien verstande dat mensen werden uitgesloten (=discriminarie) als ze niet gevaccineerd waren. Plus het feit dat uw gemeente ambtenaren met de artsen en verpleegkundigen een genocide op bewoners heeft losgelaten en zelfs geestelijk gedwongen hebt.

U en al uw zgn ambtenaren zijn hoofdelijk aansprakelijk voor deze genocide.

Uw positie en die van vele ambtenaren staat in een zwart daglicht en zal spoedig volgen op een vervolging wegens misdrijf tegen de mensheid ( in dit geval uw gemeentelijke bewoners).

Het lijkt mij een goede raad dat u uw functie zo spoedig mogelijk neerlegt en een gemeentebericht uitstuurt naar alle bewoners dat u de verantwoordelijkheid hiervoor neemt en dat u een totaal verkeerde beslissing over de vaccinaties hebt genomen. Een vergoeding of een gemeentelijke genoegdoening in welke vorm dan ook, zou het minste moeten zijn.

Ik kan niet ingaan op een strafvervolging omdat ik daar geen bevoegdheid over heb, maar over niet al te lange tijd zullen de rechters en de hele rechterlijke macht of uit hun ambt gezet worden , of een omscholing moeten ondergaan tot burgerrecht.


Met vriendelijk groet.

B. vdf Dammann



p.s. De door u verplichtte maatregel om mondkapjes te dragen, afstand van 2 meter te houden, qr code te verplichten voor bezoek aan restaurants, bioscopen en vele andere bedrijven , alsmede verplichtte covid testen te eisen, zijn allemaal onwettig en onbevoegd uitgevoerd en een valsheid in geschrifte, omdat u dat onbevoegd heeft uitgevoerd.

P.s. ik heb en zal de door u gevraagde bedrag in termijnen overmaken. Dit omdat ik besef die gelden terug te krijgen ( in goud).

 Met vriendelijke groet.

B vdf Dammann






Geachte mijnheer, mevrouw,

Uw e-mail gericht aan de GR Cocensus is ontvangen en wordt zo spoedig mogelijk behandeld.

 

Met vriendelijke groet,

 

GR Cocensus

 

Dit is een automatisch gegenereerd bericht, reacties op dit bericht worden niet gelezen en direct verwijderd.


----------
Van cocensus heb ik verder geen enkele reactie ontvangen

--‐‐-----

van de gemeente dijk en waard kreeg ik:


Geachte heer Dammann,

Hartelijk dank voor uw mail. Uw mail is op 12-03-2024 ontvangen en geregistreerd op 13-03-2024 onder zaaknummer 782468. Wij handelen uw mail zo snel mogelijk af.

Heeft u vragen over de afhandeling van uw mail? Neem dan telefonisch contact met ons op. Om uw vraag snel te beantwoorden vragen wij u om het zaaknummer bij de hand te houden.  Wij verzoeken u om niet per mail te reageren.

Met vriendelijke groet,
Gemeente Dijk en Waard

Telefoonnummer: 072 - 575 55 55
E-mailadres: 
post@dijkenwaard.nl
Website: 
www.dijkenwaard.nl





Geachte heer Dammann,

We hebben uw e-mail ontvangen.
Uw e-mail geeft geen reden om ons eerdere standpunt te herzien. Eventueel toekomstige correspondentie over dit onderwerp zal worden geregistreerd, maar we zullen er niet op reageren.

Indien u van mening bent dat u gelijk heeft, kunt u dit voorleggen aan de rechtbank.

Met vriendelijke groet,
Gemeente Dijk en Waard

Telefoonnummer: 072 - 575 55 55
E-mailadres: 
post@dijkenwaard.nl
Website: 
www.dijkenwaard.nl


--------

dit zijn de reacties van de onbevoegde instanties



de oorspronkelijk eerste brief:





Heerhugowaard, 21 februari 2024

Aanslagnr 1006990104



Beste burgemeester van Dijk en Waard/Heerhugowaard.

En direkteur van Cocensus



Ik schrijf u omdat ik u onbevoegd acht en via Cocensus naar mijn adres een brief laat sturen ( welke brief ik bijgevoegd heb).

1, u bent onderdeel van het bedrijf " Nederland bv" wat failliet is. Dus bent u onbevoegd gelden te incasseren.

2, u laat een brief op mijn adres bezorgen via Cocensus

3, u stuurt een brief naar een stroman: b.dammann, welke stroman alleen bij de overheid op papier staat. Een juridische entiteit, die nooit kan antwoorden

4, ik , Bob Vdf Dammann , een mens van vlees en bloed die nooit geassocieerd kan worden met de bovennoemde stroman, ben zaakwaarnemer van deze stroman

5 , deze zaakwaarnemer kan nooit bezwaard worden met de verplichtingen van de stroman.

6, als u een rekening voor de stroman heeft kan die verrekend worden met de trust die op naam van de stroman staat.

7, omdat u onbevoegd bent en toch rekeningen en dwang pleegt, pleegt u valsheid in geschrifte.

8, daarom leg ik een schadeclaim bij u neer van 20000 euro met een verhoging van elke maand van 10%

9, bijgevoegd is een brief van Cocensus, niet ondertekend en geen naam, waardoor de brief onbevoegd, ongeldig is.

10, ook Cocensus pleegt dus valsheid in geschrifte.

Ook bij Cocensus leg ik een schadeclaim neer van 20000 euro met een maand verhoging van 10%.

11, deze brief gaat ook naar Cocensus.

12, ik eis voor het einde van maand februari 2024 , dat alle door u gemaakte rekeningen naar b.dammann vernietigt, met terugwerkende kracht van 5 jaar.

Daarnaast eis ik een terugbetaling over die 5 jaar.

Ik, Bob vdf Dammann , ben bereid een klein bedrag te betalen voor de gemeente om bij te dragen aan de gemeentelijke plichten.

Dit doe ik als zaakwaarnemer van B.Dammann, de juridische entiteit die alleen bij de gemeente op papier staat en nooit kan reageren.

Mocht u verder wilt gaan met rekeningen te sturen naar B.Dammann ( de stroman) dan wijs ik u erop dat de claim dan verdubbeld wordt .

Mocht u via Cocensus, waar zowel de stroman als de zaakwaarnemer geen contract mee hebt, brieven, aanmaningen ,of zelfs een deurwaarwaarder naar genoemde personen sturen en ook nog naar het adres aquamarijn 14 , dan wordt de claim ook verdubbeld.

De schadeclaim is het gevolg van:

zowel bij gemeente Dijk en Waard als bij Cocensus:

fraude, dwang, oplichting, afpersing, intimidatie, chantage,onbevoegdheid, promoten van de genocide covid prik.



Mocht u geen gevolg geven aan de eisen die ik u hier heb gegeven, dan zal de procedure een vervolg krijgen via de rechterlijke macht, met het gevolg dat de claim verder verhoogd wordt naar 50000 euro.



Mocht ik 15 maart 2024 geen reactie ontvangen, dan is de claim automatisch verdubbeld.

Mocht u de vernietiging van rekeningen en teruggave voor eind februari toezeggen, dan vervalt de schadeclaim .

De schadeclaim voor Cocensus blijft bestaan omdat zij volgens het voorgaande overtredingen, c.q. misdaden hebben begaan.

Alle uitbetalingen dienen in goud gedaan te worden.

De overheid is onbevoegd wat u kan lezen op:

https://bobbie139.blogspot.com/2023/07/de-regering-is-onbevoegd.html



p.s. Plus het volgende, wat niet in uw voorceel pleit:



Dit geldt ook voor Nederland: iedereen is door het betalen van belastingen - in welke vorm dan ook - aan de Staat der Nederlanden ( het financieren van de oorlogspraktijken die o.a. genocide tot gevolg hebben ) STRAFBAAR volgens Art. 140 WSr. De Nederlandse burger ( levende man/vrouw ) is MEDEPLICHTIG! Zoals jullie weten is de American Constitution/Grondwet ( Bill of Rights ) gebaseerd op het "Hollandse" Plackaet van Verlatinghe uit 1581.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten