dinsdag 26 maart 2024

Geweld op msm en internet is dst echt of CGI ?

 

Ik vraag me veel af, waarom iets op tv te zien is en hoe bruut. En is het eerlijk weergegeven.
Wel, iedereen kent wel een een opname van een vechtfilm. Hierbij wordt geknokt en de vuist gever, die een hengst gaat geven, doet het echt. Echter de ontvanger doet net of hij geraakt wordt en draait heel snel weg. In de film lijkt het precies of de ontvanger zwaar geraakt is, maar is NIET geraakt.
Ik krijg het gevoel dat het meeste geweld op tv of zo gemaakt is, of misschien wel CGI  is.
Ook met betrekking tot het geweld van de vluchtelingen lijkt dat het geval in vele beelden.
Natuurlijk zal dat niet steeds en altijd zijn, maar misschien wel 60% van de gevallen.
Dit lijkt ook logisch om weer angst te zaaien.
Angst zaaien en verdeeldheid creëeren is de taak van de zwarte hoeden.
Voor ons patriotten, moeten we dat doorzien en niet alles geloven wat op de tv komt.
Ook op de alternatieve media wordt dit gezien. Zelfs de aanvaring in baltimor zou ook nog een valse vlag zijn en de brug met explosieven moest worden vernield.
Zelfs dat komt bij mij op , net als 11 september. Ze laten iets afschuwelijks zien, maar ondertussen wordt met explosieven iets vernield.
We zullen later zien of ik gelijk kan hebben.
Prettige dag verder
Marbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten