vrijdag 1 maart 2024

Schade van de prik

 

Het begint nu ook in mijn omgeving : de schade van de prik.
En nog steeds wordt het ontkend.
Een hoofdverpleegster die met pensioen is, is heel snel dement aan het worden.  Vrienden die kennisen hebben die 4 mensen hebben zien  overlijden ( nog geen 65 jaar).
Een zwager met ALS  gestorven ( 76 jr)
een vriend met slokdarmkanker en nu gestorven (76 jr)
Een  paar deel genoten van de dansgroep van mijn vrouw 3 gestorven
Ook echtgenoten van een paar mede cursisten van de dansgroep
Allen in de 60 jaar en minimaal 2x geprikt
Een andere vriend met parkinson 3x geprikt  wel 84 jaar , zwaar gehandicapt
Allemaal ontkennen ze dat de prik de oorzaak is. Al geef je aan de de Pfizer prik 4 a4 blaadjes bijwerkingen heeft.
Het blijft moeilijk om die mensen te bereiken. Blijven de msm volgen.

Het valt ook op dat veel mensen geen of weinig hobby's hebben, zeker in de avond, want elke avond staat de tv aan tot ze naar bed gaan.
Hoezo, ze worden gehersenspoeld!!!!!
Natuurlijk duurt het ook voor mij wel wat langer, omdat ook de mensen om je heen mij  niet begrijpen of je mijden, of je gek vinden.
Ook mijn zwager en zijn vrouw, die beweren dat Putin de aggressor is en gek want hij wil Oekraïne veroveren.
Ook Israël,  dat Israël hamas kan aanvallen. Zij weten niet dat hamas juist door Israëlische regening=khazaren=cabal opgericht is. En dat de grens open stond voor de hamas om gaza strook in te vallen.
Ook is voor hun niet duidelijk dat de valse joden=khazarians=rothschilds=rockefeller = WEF= Cabal overal geïnfiltreerd zijn en de wereld willen beheersen, plus 75% van de wereld bevolking wil laten verdwijnen. ( of door de prik, covid, voedsel tekorten, stikstof probleem co2 probleem, etc.
Enfin, ik kom er niet doorheen en antwoord niet meer. Trouwens ze durven mij niks te vragen wat ik ervan vind, omdat ik in 2020 al de covid,  de medische behandeling, de afzondering van de ouderen  uitgebreid heb uitgelegd dat ze de mensen JUIST DODEN. En later ook nog met de prik. Mijn nichtje verklaarde me voor gek omdat zij studente medicijnen ( ze zegt artsen opleiding ) is.

Een van de bijwerkingen van de prik is een uiterst snelle ontwikkeling van kanker ( turbo kanker), wat ik ook zie en hoor in mijn omgeving.
Tot zover maar weer.
Marbo
P.s. het kan niet lang meerderen ( heb ik al meerdere keren gezegd misschien wel te vroeg) , maar nu zij  de aanwijzingen zo groot en veel dat Pasen belangrijk kan worden.
Weet je dat 2e paasdag 1 april is en dat q april eigenlijk de ware kalender is waarop het jaar begin
Ook oudere culturen spraken daar over ( zie de boeken van Erich von daniken).
Ik zou het niet vreemd vinden als het bijbels zou zijn en Pasen een ontwakening teweeg brengt.
P.s. 2
Waarschijnlijk weten jullie dat we naar een film kijken, die afgespeeld moet worden. De film kunnen we niet stoppen of vooruitspoelen of achteruitspoelen. We dienen hem uit te kijken en het meest belangrijke is al jaren terug gedaan (2017). Ook, de nu officieel dood verklaarde belangrijke figuren zijn al een paar jaar daarvoor gestorven.( of voor verraad, of voor kinderhandel, of misdaad tegen de mensen) door een tribunaal de doodstraf hebben gekregen. Kijk maar naar, kissinger, Jacob rothschild,  benjamin rothschild, lizzie, philip van Engeland, en nog vele anderen.
Ook zoveel terugtredende ceo's
Er komt nog veel ellende boven water wat de cabal leden hebben uitgevreten. Vrees niet als het lijkt dat de Cabal=WEF = cbdc gewonnen lijkt te hebben is de overwinning heel dichtbij.
De WITTE HOEDEN hebben alles onder controle wat je kan zien aan al die belachelijke maatregelen.  De WH dwingen de zwarte hoeden die belachelijke maatregelen uit te voeren om hun narratieve gedrag te laten zien hoe slecht ze zijn.
Waarschijnlijk hebben de WH dat gedaan om de  reputatie van die cabal leden beloofd heel te laten. Maar ze weten dat ze ten dode zijn opgeschreven.
Tot zover maar weer.
Marbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten