dinsdag 26 maart 2024

Is Kate gevlucht of in een beschermingsprogramma??

 

Nu lees ik dat Kate met helikopter is weggaan en voorlopig niet te zien zal zijn.!!!???
In mijn vorige berichten heb ik al verschillende mogelijkheden aangegeven waarom we Kate al een tijd niet hebben gezien, maar ik ben er één vergeten.
Ik hoop dat ze die mogelijkheid heeft aangegrepen.
Ze is in een sadistische en geweldadige en valse familie getrouwd en heeft 3 kinderen.
Bij deze royals is alles mogelijk  en duidelijk met oneerlijkheid is overgoten. Bv zijn de zoons van Diana wel van Charles??? Er is zoveel hierover geschreven, dat het begint duidelijk te worden dat Harry en William verschillende vaders hebben en in ieder geval niet Charles.
Dus de vraag komt naar boven of de kinderen van Kate wel van William zijn.
Ik geloof van wel.
Nu komt wat ik vergeten ben:
Zou het mogelijk zijn dat Kate verdwenen is en in een beschermingsprogramma is opgenomen, m.a.w. ze  krijgt een andere naam, een andere geschiedenis, een ander leven en woonplaats, misschien wel buiten Engeland.
Zij kan er trouwens ook niets aan doen dat ze in zo'n familie terecht is gekomen. Ik gun het haar wel.
Ook kan het nog zijn dat ze gevlucht is, want van af december is ze niet meer gezien. In die tijd hebben de royals tijd genoeg gehad een dubbel te regelen.
Dat ze van het toneel is verdwenen lijkt me duidelijk.
Let wel: dit zijn mijn gedachten wat mogelijk is, naast dat ze kanker heeft , overleden is, weggevoerd is.
Doe je eigen onderzoek en kijk wat bij jou resoneert.
Ook al het gedoe met Kate is een afleiding van Gazastrook, van Oekraïne,  banken ineenstorting, van de beurs krach, van de omwenteling en verlossing van de globalisering (WEF), van de val van de navo,  van de val van de euro en het europarlement.
Zelf geloof ik dat in de achtergrond alles al geregeld is en dat nu beetje voor beetje alles naar buiten komt.
Dit denk ik omdat Donald Trump alles  zegt met naam en toenaam. Dat kan hij alleen doen als alles al onder controle is en zelfs al geregeld is.
Tot zover maar weer.
Prettige dag verder.
Marbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten