maandag 9 januari 2023

Januari wordt groots vlgs charlie ward

 Van Dr. Charlie Ward.

Ik moest een definitieve NDA tekenen. Hij zal weten wat dat betekent en zonder iets te zeggen. In de maand januari zullen we enkele belangrijke veranderingen zien. 


We zien de ineenstorting van het World Economic Forum, de Nieuwe Wereld Orde. Maar we zien het in real time. De Nieuwe Wereldorde zegt dat pedofielen de planeet en de wereld zullen redden. Deze pantomime wordt nu een komedie. 


Ik ben gecontacteerd door meer dan zes mensen. Dat onze Amerikanen op vakantie of zaken momenteel in Europa zijn. En momenteel kunnen ze bij geen enkele automaat in Europa geld opnemen. Van hun Amerikaanse banken. En ze hebben allemaal contact opgenomen met de banken. En de banken zeggen dat er een probleem is met het systeem. 


McCarthy is een enorme afleiding. McCarthy is waarschijnlijk één van de grootste moeraswezens die je ooit zult kennen. Hij wordt volledig gecontroleerd door de Deep State van de cabal. Hij is precies wat ze willen zeggen. En dit is heel, heel slim ontmaskerd door Trump. Want hij kon zijn cijfers niet over de streep trekken totdat Trump in beeld kwam. En dit wordt allemaal bewust gedaan om te ontmaskeren en het bedrag dat hij bereid is aan te bieden om om te kopen om stemmen te krijgen is compleet en volkomen krankzinnig. Maar dit is allemaal onderdeel van de agenda, allemaal onderdeel van de ontmaskering. 


Ze hebben alles. En het bankieren, het verplaatsen van geld voor drugs, kinderhandel en illegale bedrijven is in de gaten gehouden. Elke transactie, niet 99,9%. Elke transactie wordt al minstens tien jaar gevolgd. Ze hebben alles in de gaten gehouden. Ik heb dat 10 jaar in de gaten gehouden. Ze hielden alles in de gaten wat in en uit ging. 


Washington, DC is gesloten. Nu wordt het ontmanteld. Je zult de ontmanteling zien van het feit dat het een District of Columbia was, omdat de grenzen opnieuw zullen worden bepaald. 

De controle is Temple, TX, Reno, NV. Temple, TX is vanuit justitieel oogpunt, DOJ. Het DoD zit in Reno. 


We zitten in een zeer, zeer speciale tijd in deze maand januari. Niemand weet precies welke data en Mark en ik weten allebei ongeveer het schema. Januari 2023 wordt een belangrijke maand. 


Ik ben nog nooit zo opgewonden geweest. Nog nooit. Ik bedoel, toen ik het gisteren ontving, gingen er tintelingen door mijn lichaam. Ik ben super, super opgewonden. Ik kan niet meer opgewonden zijn, dat beloof ik je, want we hebben hier heel lang voor gewerkt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten