dinsdag 10 januari 2023

Claim cjib over teruggaaf boetes

 

Aan CJIB

postbus 18900 AA

Leeuwarden


Heerhugowaard, 8 januari 2023



Aan het CJIB TE LEEUWARDEN.


Op 3 oktober heb ik een boete betaald aan het CJIB welke de onbevoegde rechter mij had opgelegd. Ik diende voor te komen, maar besloot via deze weg mijn gelijk te halen.

U bent onbevoegd om een boete te innen omdat het staatsbestel per 13 mei 1940 opgehouden is te bestaan en nooit terug gedraaid is. Wel heeft zgn “ koningin Wilhelmina” een staatsgreep gepleegt zodat ons grondgebied overgegaan is naar een politiestaat. Echter alle wetten, rechtelijke besluiten en rechtbanken en rechters zijn sindsdien illegaal dus onbevoegd.

Ten tweede is uw instelling een ANBI instelling die giften kan ontvangen maar ook teruggevraagd kunnen worden.

Bij deze eis ik alle door bij betaalde giften ( dat zijn de illegale boetes) terug.

Die boetes zij betaald door B.Dammann, wiens persoon ik vertegenwoordig.

Rechtspersonen kunnen geen boetes opleggen aan zelfstandige levende souvereine mensen van vlees en bloed. Ze kunnen alleen maatregelen opleggen aan personen ( een rechtspersoon is een entiteit die alleen bestaat in de boeken van de overheid en ik conformeer me niet met die HOOFDLETTERNAAM.

Het is blijkbaar gebruikelijk dat de overheid totaal niet reageert ( meerdere keren meegemaakt) zodat ik ook contact heb gezocht met juridischkantooryouriplate en met Rinus Verhagen die ook met dit soort zaken bezig zijn.

Ik verwacht een uitbetaling van u in de vorm van goudstaven.

Tevens acht ik het redelijk u een claim op te leggen van 1000 euro voor de door u illegale gebruikte methode van geld innen, ook met een verhoging van 5% per maand ( zie aanhef voor begin datum).

In afwachting van uw betaling groet ik u vriendelijk,


Bob vdf Dammann

Aquamarijn 14

1703 ah heerhugowaard


p.s. Ik vertegenwoordig dus Bob Dammann ( die op zijn 7e jaar 'lost at sea' is= dood verklaard) en de juridische entiteit BOB DAMMANN die alleen als rechtspersoon in de boeken van de overheid bestaat.

p.s. 2 parketnr. 09132193-22 , Den Haag

p.s. 3 ik ( een zelfstandig, souverein levend mens van vlees en bloed = Bob vdf Dammann) vertegenwoordig zowel de persoon( HOOFDLETTERNAAM BOB DAMMANN) als de doodgewaande mens (Bob Dammann).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten