dinsdag 10 januari 2023

Claim rechter den haag

 


Heerhugowaard 6 januari 2023


Geachte rechtbank, cq behandelde rechter voor parketnr. 09132193-22



Op 31 oktober 2022 heb ik u een schrijven doen toekomen, waarin ik een claim leg op de rechtbank , c.q. de behandelende rechter, waarop ik geen enkele reactie heb ontvangen.

De claim staat te boek voor 10000 euro met een maandelijkse toename van 2% rente na 31 oktober 2022.

Daarnaast valt deze rente ook onder de boete die ik aan het CJIB ( n.b. Het CJIB is een onbevoegd instituut en tevens een ANBI instelling, die onbevoegd gelden incasseert) heb betaald voor de illegale boete die u mij heeft verstrekt (259 euro betaald op 3 oktober 2022).

Hierbij een extra claim voor de illegale boete van 2000 euro.

Ten derde valt de rente ook onder het totale bedrag van mijn persoonstrust, welke illegaal is opgezet onder mijn naam in HOOFDLETTERS.

Het totale bedrag wat in miljoenen kan lopen, dient in baren goud uitbetaald te worden.

Ook een extra claim van 10000 euro leg ik op voor het illegaal gebruiken van mijn naam ten faveure van een trust die beheerd / geconfisqueerd wordt door de overheid.

Het lijkt mij waarschijnlijk dat u, of het gerecht, ook hier niet op zult reageren, daarom heb ik contact met JuridischkantoorYouriPlate en met Rinus Verhagen zodat ik bij een noodzakelijk vervolg via die wegen mijn recht zal gaan halen.

U vindt hieronder mijn vorige brief met de claim eisen, zodat u geen verweer heeft dat u die niet heeft gezien.

In de verwachting van uw betaling , verblijf ik,

met vriendelijke groet.

Bob vdf Dammann.




Aan ARRONDISEMENTSPARKET Den Haag

afdeling griffie

Rechtbank Den Haag

Postbus 20302

2500 EH 's-Gravenhage


betreft: parketnr. 09132193-22


Heerhugowaard, 31 oktober 2022.


Geachte rechter c.q. Gerechtsambtenaar.


In vervolg op mijn vorige brief dd. 30 september 2022, die ik u gestuurd heb met betrekking tot het opheffen van mijn verzet jegens de schikking voor het vlgs uw interpretatie van een gepleegde strafzaak wil ik u mijn volgende besluit weergeven omtrent een aanklacht en een vordering op u of in ieder geval het gerecht, van 10000 euro voor de :


*geleden geestelijke schade die ik heb ondergaan

*de bedreigingen van agenten die bij mij aan de deur kwamen om mij heel intimiderende en bedreigend kwamen vertellen, min of meer bevelen, dat ik moest voorkomen.

*De bedreigingen die ik onderving toen ik (souverein zelfstandig levend mens, die zich niet wenst te legitimeren met het door de zgn overheid verplichte id kaart), vrijwillig naar Den Haag was gekomen naar het , politiebureau hoefkade 350 Den Haag, en een heel intimiderende ondervraging onderging met 2 gewapende agenten tegenover mij..

Deze claim wil ik uitbetaald hebben in goud baren.


Aangezien u niet , of niet wilt , reageren op mijn vorige schrijven, waar ik aangaf dat er veel onduidelijkheden en onbevoegde zaken waren, dat ik voorgesteld heb, of de zaak te seponeren, of niet ontvankelijk te verklaren, heb ik besloten deze weg te bewandelen.

Ik heb het aan u overgelaten om de rechtsgang van uw wetten zodanig te interpreteren dat een reactie op die vraag heel redelijk kan zijn.

Nu u onterecht, u bent onbevoegd om over mij te be- en veroordelen , ook een onwettige boete hebt geïnd , verklaart ik dat u valsheid in geschrifte heeft gepleegd.

Hierbij trek ik ook mijn toestemming in van het feit dat u de boete van mijn trust kunt betalen.

Alle gestuurde berichten die Bob Dammann ( die al overleden is, zie hierna) van u hebt mogen ontvangen niet met een natte handtekening zijn ondertekend en geen naam er aan toegevoegd. Wat betekent dat die berichten niet rechtsgeldig zijn.



Het zou u een goed mens kunnen zijn geweest als u het CJIB de opdracht had gegeven deze boete of niet te innen ,of te weigeren.

Beide overwegingen heeft u niet gedaan.

Dus, u pleegt valsheid in geschrifte, waar een straf op staat, voor het als rechter voordoen, terwijl ook nog de hele rechterlijke macht onbevoegd is.

Ten tweede int u een boete die ook valsheid in geschrifte inhoud, omdat u niet bevoegd bent die uitvoering te doen uitvoeren.


In het kort komt het erop neer:


Ik eis een schadevergoeding van 10000 euro van u of het gerecht waar u onder valt. Uit te betalen in baren goud.

Ten tweede een teruggaaf van de betaalde boete die ik betaald heb aan de CJIB .

In de derde plaats doe ik u een aanklacht en claim toekomen van het ontvreemden (=stelen) van mijn geboortenaam en daarmee te gaan handelen zonder mijn uitdrukkelijke toestemming ( de claim hiervoor is: het totale bedrag wat in die trust is verkregen uit te betalen in baren goud).


In de vierde plaats weet ik van juridisch kantoor Plate dat het CJIB een ANBI instelling is, waarbij ik de laatste 10 jaar betaalde boetes, terug kan vorderen. Dat doe ik bij deze.

U zult uw rechtelijke bevoegdheden bij hen wel kunnen uitvoeren, zodat u hen de opdracht kan geven alle betaalde boetes terug te betalen.

Daarnaast zal ik een vordering op u uitoefenen van 2% rente over het voornoemde bedrag voor elke maand die te laat is uitgevoerd met betrekking tot de datum die in de aanhef van de brief vermeld staat.

Ik richt mij tot u om zodoende een korte lijn behandeling te hebben.

Natuurlijk staat Juridisch kantoor Plate achter mij en zullen ze desnoods via een andere weg deze claims waarmaken indien u niet ingaat op deze brief.


p.s. De rente regeling voor het te laat reageren op mijn eisen, geldt ook voor de claim die ik op mijn trust heb.


p.s. Ik, Bob vdf Dammann (souverein, zelfstandig levend mens van vlees en bloed), vertegenwoordig zowel de persoon =hoofdletternaam) als de overleden entiteit Bob Dammann.


Hieronder heb ik in vorige brief bij gevoegd , zodat u kunt lezen welke aanklachten ik heb.


Heerhugowaard 30 september 2022



Geachte rechter,

Met bezwaar/ protest heb ik u geschreven dat ik de schikking herroep van verzet tot geen verzet, omdat ik het voorkomen in een rechtzaak als geen toegevoegde waarde beschouw ( parketnr. 09 132193-22) en dat ik contact heb met Juridischkantoorplate@gmail.com waarbij mij , na overleg, dit beter zou lijken.

Dit besluit is mede ingegeven omdat ik de indruk krijg dat u mijn schrijven, óf niet leest, óf naast u neerlegt, omdat u totaal niet reageert op de bezwaren en aanklachten die ik u schrijf.

Tevens zal ik de verschuldigde boete betalen, waarbij ik u vraag een nieuwe termijn hiervoor te geven, of , zoals ik hieronder aangeef, u het bedrag uit mijn trust kunt halen.

Omdat er ook zoveel onregelmatigheden zijn, wil ik die hier op papier zetten.

* uw bevoegdheid als zgn rechter. Waarschijnlijk pleegt u valsheid in geschrifte

* de naam die u dagvaard is overleden. op het 7e jaar van zijn bestaan is de naam van de gedagvaarde " lost at sea" dus overleden. 

* alleen de hoofdletter naam van die levend mens bestaat in uw systeem als persoon ( is een rechtsentiteit) en ik conformeer me niet met die hoofdletter naam.

* ik , Bob vdf Dammann (een souverein, zelfstandig levend mens van vlees en bloed) wil de overledene wel vertegenwoordigen

* u vertegenwoordigt een bedrijf ( de staat der Nederlanden), die kan geen be- en veroordeling doen van een souverein, zelfstandig levend mens van vlees en bloed, wat ik ben.

* er is geen bewijs dat de gedagvaardigde de overtreding gedaan zou kunnen hebben, omdat op internet door hackers de account gegevens zo gestolen kunnen worden.

* trouwens het is uw interpretatie van de aanklacht, want met vrije meningsuiting mag men een mening geven. Die mening kan heel anders bedoeld zijn

  • het is toch van de zotte dat er hier zoveel geld en bemoeienis wodt gehanteerd voor zo'n kleine " overtreding".

  • er zijn teveel onregelmatigheden in naam, bevoegdheid, aanklacht, gebruik van naam , Het nederlandse recht is illegaal sinds 13 mei 1940 en 18 Mei 1940.

  • Indien u , na deze brief gelezen te hebben, besluit de zaak te seponeren of niet ontvankelijk te verklaren, heb ik daar geen bezwaar tegen.

  • Nog even ter uwer informatie:

  • ik , Bob vdf Dammann, ben een soeverein zelfstandig levend mens die geen lid is van uw vereniging( de staat der Nederlanden b.v.) en identificeer me niet met de door de overheid opgelegde rijbewijs en paspoort, en ik conformeer me niet met de hoofdletter naam van mij ( tw BOB DAMMANN), die door de overheid , zonder mijn toestemming , is en wordt gebruikt om als persoon te verhandelen ( die naam is dus gestolen van mij).

  • Tevens zal ik u in herinnering brengen dat ik het politie kantoor, waar ik verhoord ben, heb bezwaard met allerlei onregelmatigheden, en geestelijke druk, waar ik ook nooit een antwoord op heb gehad.

  • Ik geef u wel toestemming, indien u naast alle gegevens die ik hierboven heb vermeld toch besluit mij te veroordelen, een boete af te schrijven van mijn trust. Alhoewel ik daarna het betaalde bedrag zal terugvorderen. Alsook alle opties die ik betaald heb aan het cjib ( centraal juridisch incasssobureau).

Met vriendelijke groeten

Bob vdf Dammann

ps. is de agent , waar het in de aanklacht over gaat, al gestraft voor zijn exorbitante gedrag?




Met vriendelijke groeten.

Bob vdf Dammann

Aquamarijn 14

1703 ah heerhugowaard



hieronder de herinneringsbrief van 30 november 2022.


Heerhugowaard 30 november 2022


Aan arrondissementsparket Den Haag

afdeling griffie

rechtbank Den Haag

postbus 20302

2500 eh 's-Gravenhage

betreft: parket nr 09132193-22



Geachte rechter en/of gerecht bedrijf.


In oktober heb ik u een schrijven gestuurd met een claim van 10000 euro omdat ik me bedreigd, geintimideerd, en geschoffeerd voel/ben. De brief wordt hierbij gevoegd.

Tot op heden heb ik geen enkele reactie van u mogen ontvangen, ook niet op mijn 2 vorige schrijven, wat ik vrij onbehoorlijk vind en een zgn rechter niet waardig, tenzij die rechter zich hoger acht dan een mede mens van vlees en bloed die autonoom, en zelfstandig is.

Wat ik tevens onbehoorlijk vind is dat u als rechter pretendeert in uw recht te staan om als zgn rechter vonnis te gaan wijzen. Want sinds 13 mei 1940 is er totaal geen rechtsgrond, omdat de toenmalige “ koningin Wilhelmina”, die ook al geen recht had op de troon, het land had verlaten met de regering. Een en ander is al uitgelegd in mij vorige brieven.

Dus u pleegt valsheid in geschrifte volgens de wetten die u volgt, waar een straf op staat. Ook volgens het “gewoonterecht” is dit niet legaal.

Daarnaast heeft “ Wilhelmina” een staatsgreep gepleegd door bij terugkomst een kabinet te forméren uit eigen geledingen zonder enige vorm van inspraak van het volk.

Kortom u en uw companen plegen een geweldige overtreding en valsheid die geen enkele rechtsgrond hebben en alleen uitvoerbaar is met behulp van knokploegen ( politie) en ongegronde arrestaties.


Met dit schrijven eis ik een reactie die gevolg geeft aan mij vorige brieven , te weten het uitbetalen van de claim in goud aan mij voor de hierboven vermeldde klachten en overtredingen.

Ook wijs ik u erop dat de eis van verhoging door te late reactie c.q. betaling ook van kracht blijft.

Ook wijs ik er op dat het internet een groot bereik heeft om deze zaak aanhangig te maken ( dit is geen bedreiging maar een feit die ik kan gebruiken om anderen te attenderen op het feit dat onbehoorlijk bestuur hier aan de orde is).


Met dit schrijven groet ik u vriendelijk en acht u een redelijk verstandig persoon om deze claim uit te voeren.


p.s. In mijn vorige schrijven heb ik ook genoemd een reden om van het CJIB mijn betaalde zgn boetes terug te vorderen omdat dat een zgn ANBI instelling is, wat betekent dat elke betaling een gift is die je terug kan vorderen.

Ook hiervan erewacht ik van u aktie.


Vriendelijke groet.

Bob vdf Dammann



Geen opmerkingen:

Een reactie posten