vrijdag 13 januari 2023

Constantijn de oude griekse vorst overleden

 Constantijn de oude griekse koning officieel dood verklaard nu. Is dit expres nu gedaan, was hij al dood en nu pas officieel net als bij elisabeth, of is dit echt.

Gaan de "oranjes" er heen? Ach wat leuk dat die klonen, of maskerade, er heen gaan. 

Wat mij bereft zijn alle narrative en satanische koningshuizen allang opgedoekt.

Zeker weet ik dat natuurlijk niet maar als ik alle berichten hierover raadpleeg is dat wel het geval. We zullen het binnenkort wel horen.

We zijn al zo lang en zo veel voorgelogen dat dit ook  voorgelogen kan zijn. Ook Liesa marie Presley schijnt dood te zijn. Ook daar zet ik mijn vraagtekens bij omdat zij ook de illuminate moest ontvluchten. 

Je moet mij niet geloven hoor want wat ik hier schrijf kan heel anders zijn, maar na veel onderzoek kwam ik tot dit resultaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten