woensdag 7 juni 2023

Wakker met robero plus visualiseren

 

Gekopieerd van: wakker worden met roberto

---
Beste mensen,

Even geen video van mij hoewel ik al een tijdje rondloop met iets wat ik wil delen. Vandaar dat ik het maar even van me af schrijf.

De afgelopen periode heb ik me wat teruggetrokken van Telegram en andere "wakkere" platformen. Mijn gemoed wordt er op dit moment te zwaar door belast.

Overigens gaat het verder prima met mij en die "zware" buien zijn meestal van zeer tijdelijke aard.

Op dit moment heb ik geen zin om al te veel geconfronteerd te worden met de narratieven die op veel kanalen rondgaan en waar veel mensen meer waarde aan lijken te hechten dan aan zichzelf.

Nu veel mensen eindelijk niet meer in regeringen geloven, loopt men bijna blind achter "de witte hoeden" aan.

Nu veel mensen door hebben dat medicijnen die door de farmaceutische industrie gemaakt worden ons uiteindelijk niet gezonder maken, verstigen veel mensen hun hoop op de "Med Beds".

Nu men de waardeloosheid van het wereldwijde geldsysteem door steeds meer mensen doorzien wordt, hebben veel mensen alweer hun vertrouwen verbonden aan een mogelijk volgende systeem, of dat nou QFS is, Nesara Gesare of welke andere mogelijke opvolger dan ook.

En hoewel veel mensen de mond vol hebben van verbinding, liefde en wereldvrede, worden hele groepen mensen nét zo makkelijk weggezet als uitschot, controled opposition, cabal aanhangers, viezerikken, gestoorden of desnoods "gewoon" als slapende schapen, als ze in de ogen van die zogenaamde "wakkeren" de verkeerde vlag mooi vinden.

Zolang mensen niet door hebben dat we allemaal (ook de vermeende vijanden) voor een groot deel slachtoffer zijn van hetzelfde systeem en ze zich gedachtenloos voor het spelletje "verdeel en heers" laten gebruiken:

- veroorzaken we vooral zelf alle ellende.

- zijn we er zelf de oorzaak van dat dit hele proces zo lang duurt.

- is de scheidingslijn tussen slachtoffer en dader zo dun dat die lijn ieder moment kan breken.

- en zijn we verder dan ooit verwijderd van liefde, eenheid en waarheid.

De waarheid zit in jezelf. Waarom zou je die waarheid dan in externe bronnen willen zoeken?

Alle oproepen om vooral zelf je onderzoek te doen zijn afleiding. Afleiding van het besef dat jij zelf de bron bent en dat al onze energie samen de universele, scheppende en liefdevolle energie is waar zoveel mensen naar op zoek zijn.

Ik gun het iedereen om je eigen belemmerende gedachten, je pijn, je onzekerheden, je wanhoop, je argwaan, je schuldgevoel, je haatgevoelens, je ongeduld en al die andere beperkende energieën te transformeren naar die alles overstijgende, scheppende, manifesterende en liefdevolle energie van universele kracht.

Ik zeg niet dat "de witte hoeden", "de Med Beds", "QFS/Nesara/Gesara", "het grote plan om de wereld te redden" en al die andere narratieven niet bestaan. Ik hoop alleen dat je jezelf er niet afhankelijk van maakt. Als ze goed werk doen dan blijkt dat vanzelf. Ze zijn niet bepalend, hooguit ondersteunend. Ga er niet op wachten, je hebt ze in principe niet nodig.

Je hebt niets nodig, je hebt alles al.

Je hoeft nergens te komen, onderweg zijn is genoeg.

Je hoeft niemand te worden, je bent al iemand.

Je hoeft niets te leren want alle kennis zit in jou.

Wat mij betreft is de great awakening het proces dat je (opnieuw) beseft dat jij het bent die leeft.
Dat jij alleen bepaalt hoe dat leven geleefd wordt.
En dat dat leven jouw waardevolste bezit is, wat op geen enkele manier afgenomen, veroordeeld of gedwongen mag worden.

Geniet onvoorwaardelijk van de volledige vrijheid die je bij je geboorte hebt gekregen.

--
Ik will er nog aan toevoegen:
Ga in gedachte naar datgene wat je wilt ( kan visualiseren in beeld, geluid of gevoel). Beleef het Intens en  zodanig dat je het eigenlijk al beleeft..
Doe dat een paar keer per dag weken lang
En je zult merken dat of bent er dichtbij of je gedachte worden werkelijkheid.

Veel plezier ermee.
Wwg1wga
ncswic
Mlm bvdfd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten