woensdag 7 juni 2023

Gekopieerd van david sorensen van stopworldcontrol

 Voor het eerst sinds lange tijd heb ik een waarschuwing gekregen van FB. Het bericht van gisteren is niet toegestaan. Het grappige is dat ik het zelf al had weggehaald. Maar ze willen me toch nog even laten weten dat ik zoiets niet mag zeggen.


De reden dat ik het had weggehaald is omdat er teveel onnozele reacties op kwamen. Ik mag blijkbaar alleen positieve, bemoedigende dingen plaatsen en niets wat ernstiger is. 



We weten niet exact wat er gaat gebeuren, de komende tijd. Maar de plannen van de cabal zijn er wel en worden volop uitgewerkt. Dat baart me zorgen. Ik zie dat er bitter weinig, in feite praktisch geen, actie ondernomen wordt door de zogenaamd “wakkere mensen” om de grote massa wakker te maken. 


Bijna niemand doet echt een inspanning. Iedereen leeft gewoon zijn leventje. 


Wie deelt er massaal flyers uit op straat? Wie betaalt er voor goedkope advertenties in kranten doorheen het land? Wie hangt er overal posters op? 


Het enige wat 99,99% van de mensen doet is domweg schelden op Facebook, verder niets. 


Stomme memes posten over Rutte en Kaag, maar niets strategisch doen. 


Praktisch niemand doet echt iets wat impact kan hebben. 


We zijn veel te lui en te laf. We moeten gered worden maar het mag ons geen inspanning kosten. 


Intussen gaan de monsters wel gewoon door met alles. Ze bereiden een nieuwe pandemie voor die vele malen erger zal zijn dan de eerste. Heel veel erger. Voor hen is het erop of eronder. Alles of niets. Ze zijn vastbesloten om te winnen. Daarom gaan ze wanhopige dingen doen. 


Hun doel is een totale, absolute onderdrukking van elk mens. 500% allesverstikkende tirannie. Niemand heeft nog iets, niemand mag nog iets, iedereen is een slaaf, alles wordt gecontroleerd. 


Alles en iedereen constant injecteren, mens en dier, tot de overgrote meerderheid van de mensheid gestorven is, en de rest in totale slavernij leeft. 


Ze zijn absoluut vastbesloten dat te verwezenlijken. Daarom zullen ze alles op alles zetten om nieuwe pandemieën te lanceren die zo vreselijk zullen zijn, dat ze het excuus zullen hebben voor deze tirannie. 


De Wereldgezondheidsorganisatie wordt voorbereid om de wereldregering te worden bij een volgende pandemie, die gedwongen injecties zal opleggen aan alle landen. Ze ondertekenen deze wetten en maken alles klaar. 


In bepaalde landen werd er al langs de deuren gegaan door het leger en politie om te injecteren. Dat was een test. Ik geloof dat ze een reden willen lanceren om dit massaal te gaan doen. 


De plannen van deze demonen gaan boven ons menselijk bevattingsvermogen uit. Het feit dat ik dit soort dingen niet mag zeggen, zonder gecensureerd te worden, bewijst dat het zo is. Ze censureren alleen waarheid, nooit leugen. 


Dus ja, ik maak me zorgen de laatste dagen. Ik weet dat het uiteindelijk goed komt. Maar ik schrik van de onnozelheid van de meeste “wakkere” mensen. Niemand doet echt iets. 


Ik heb een heleboel flyers en posters op mijn website, maar wie doet er iets mee? Wie stuurt er het pedofilie rapport naar de lokale overheden, media, scholen, enz? Wie zet zich in om het land ECHT wakker te maken? Een keertje meelopen in een betoging is goed maar doet in wezen niets. Er is strategische actie nodig. Intelligente, doordachte daadkracht om de massa werkelijk wakker te maken. En dat ontbreekt bijna volkomen. Dat baart me zorgen. 


Mensen willen in feite geen vinger uitsteken. Zelfs een bericht e-mailen naar anderen is al teveel gevraagd. Terwijl de monsters zich voorbereiden om als een verstikkende, verwoestende tsunami neer te komen op iedereen. 


Ik weet dat uiteindelijk alles goed komt. Maar ik vrees voor een zware storm op voorhand. Daarom schreef ik gisteren: misschien kan het voor sommige mensen een goed idee zijn even ergens anders te gaan wonen. Want ik maak me zorgen over West Europa. 


Maar dan komen daar zoveel achterlijke reacties op… “Psalm 91!” Hoezo psalm 91? Dat riepen velen ook bij de eerste pandemie, maar ze werden wel ziek en velen gingen dood. 


Psalm 91 spreekt over God die ons beschermt. Maar niemand denkt erover na HOE God ons beschermt. 


Hij beschermt ons door tot ons te spreken en te waarschuwen. 


Jezus riep de mensen van Jeruzalem op om weg te vluchten uit de stad, want ze zou verwoest worden. Zo beschermde Hij hen. 


God riep Lot op de stad te verlaten want ze zou vernietigd worden. Zo beschermde God hem. 


Jezus zei niet: “Blijf in de stad en lees psalm 91”.  Hij zei: vlucht weg uit de stad, anders ga je mee ten onder. 


Dat bedoel ik met idiote reacties. We denken niet na en roepen zomaar iets om onszelf gerust te stellen, terwijl er ernstige reden is om wel even serieus na te denken en te bidden om wijsheid en richting.


We staan voor de grootste oorlog aller tijden. Veel groter dan wat er ooit in de geschiedenis van deze wereld is gebeurd. De satanisten willen letterlijk alles aan zich onderwerpen en deinzen nergens voor terug. De pandemie was een test.  


En de meeste mensen die hiervan weten, doen letterlijk niets. Gewoonweg echt absoluut helemaal niets. Behalve een beetje jammeren op social media. Hooguit eens een linkje delen. Terwijl we op een dag tijd het hele land kunnen wakker maken, als iedereen van ons de handen uit de mouwen zou steken. 


Wat zou er gebeuren als we allemaal, niemand uitgezonderd, op straat duizenden flyers zouden uitdelen? Je kunt ze gratis downloaden op onze website en gratis printen op je eigen printer in zwart wit. 


Wat zou er gebeuren als we allemaal - elk van ons - elke week enkele gratis of goedkope betaalde advertenties in de krant zouden zetten met een link naar StopWorldControl? Wat zou er gebeuren als we geld zouden investeren met zijn allen om op alle snelwegen grote reclameborden te zetten? 


Op slag zou het hele land de website zien, de rapporten lezen en miljoenen zouden wakker worden. 


Maar zelfs al zeg ik dat hier, toch raakt het de overgrote meerderheid hun kouwe kleren niet. We willen gewoon niets doen. Geen cent uitgeven. Geen vinger uitsteken.


Daarom maak ik me zorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten