maandag 26 juni 2023

Ongevaccineerde vrouw zoekt

 Ja, dat Lees ik net op telegram. Wat ik heb onderzocht en ben het meerdere keren tegen gekomen.

Of het waar is laat ik in het midden   maar wel iets om over na te denken.

--

Ongevaccineerde vrouwen willen graag een baby  maar niet van een gevaccineerde man.

Nu is er een site geopend om ongevaccineerde mannen te zoeken .

Een probleem ,hoe weet de vrouw zeker dat de man ongevaccineerde is?

Het blijkt dat gevaccineerde mannen traag zaad krijgen en dus moeilijk kinderen kunnen verwekken. Daarbij Komt dat na enkele jaren veel ziektes optreden na de prik en dat de erectie van de man sterk minder wordt. Ook een punt is: dat kindeten van een geprikte man of adhd, of autistisch hebben of zijn en dat die kinderen en snel ziek zijn en bewegings problemen hebben.

Nogmaals,  of het waar is of niet dat weet ik niet zeker,  maar  het klinkt voor mij logisch.

Voor de gevaccineerde vrouw is wel ongeveer dezelfde problemen : kind gauwer en heviger ziek, moeilijker zwanger te raken, gauwer een miskraam, zelf sneller vermoeid en ziek. 


Stof om over na te denken.


Wwg1wga

Ncswic

Mlm bvdfd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten