zondag 11 juni 2023

David sorensen interview

 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0L2jb3xJGycYZgFp2KLLJoL1uiDPZwiBsEW13k9uxwPNZYhGUj588wcG8ivhrfG7al&id=100003503138924&sfnsn=mo


Interviews bekijken zijn een geweldige manier om te begrijpen wat er werkelijk gaande is, en om een accuraat inzicht te krijgen in wat je kunt doen om jezelf en je geliefden te beschermen en hoe je kunt deelnemen aan de reddingsoperatie van de wereld. Bekijk even mijn laatste interview me Andre Curvers, op mijn tijdlijn. Het bevat veel eye openers, sleutels, antwoorden en tips. Emails en Facebook berichten zijn erg beperkt, maar een interview van een uur is buitengewoon verhelderend en bekrachtigend. Kijk dus even op mijn tijdlijn, en geef het interview door! 


Het interview met Rima Laibow komt binnenkort ook online en morgen word ik geinterviewd door Mike Adams van Natural News. Zal ook heel sterk zijn. De NL versie van mijn interview met Reiner Fuellmich is ook bijna klaar.


Maar bekijk nu eerst eens het interview met Andre Curvers, wat echt heel sterk is. Ik was erg moe tijdens het gesprek (had daarvoor net een intensief interview gegeven voor een radiozender in Denver, en de vorige dag was heel zwaar geweest) maar toch is het heel krachtig geworden. Mis het niet. 


Kijk op mijn tijdlijn, en geef het door!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten