vrijdag 9 juni 2023

Kankerplekje, bergman, geen operatie, wel waterstofperoxide

 

Ben net naar de Bergman kliniek geweest want ik had een huidkankertje wat vorig bezoek was geconstateerd.
Dat was 2 maanden terug ontdekt.
Nu wilden ze dat wegsnijden. In die tijd heb ik het ingesmeerd met waterstofperoxide, wat volgens :"goede" artsen , kankerplekjes doet verbleken.
Bij onderzoek nu konden ze het plekje amper vinden.
Dus geen operatie.
Moest he die teleurgestelde gezichten zien. Niet te geloven.
Wel logisch, want zij zitten in de opgeleide ,= geprogrammeerde  artsen opleiding gebruiken
.
Zij beseffen en geloven niet dat er andere middelen zijn die genezing geven.
Zelf heb ik er een goed gevoel bij.
Al jaren ben ik bezig om te ontdekken hoe de medische wereld in elkaar zit.
Nu wilde ik hun confronteren dat het ook anders is en kan.
Het anders kunnen is ook de electrocultuur en de gratis electra met spoelen en magneten.
Geeft een bevrijden gevoel.
Wwg1wga
Ncswic
Mlm bvdfd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten