zondag 18 juni 2023

Parasieten bestrijden

 PARASIETEN ZIJN BIJ MENSEN PAARDEN, VEULEN, KOEIEN, KALVEREN, SCHAPEN, GEITEN, HONDEN EN KATTEN


Lieve vrienden! Graag wil ik uw aandacht vestigen op het volgende. Na anderhalf jaar onderzoek kwam ik erachter dat de meeste ziektes waar mensen en dieren aan lijden, worden veroorzaakt door parasieten. Daarom ga ik op mijn kanaal content plaatsen hoe je van deze parasieten af   kunt komen en waarmee je jezelf en je dieren kunt genezen. Mijn onderzoek begon met het verzamelen van informatie over Lyme. Mijn hond had Lyme opgelopen door tekenbeten en was er erg ziek van. De dierenarts vertelde me dat het de borellia-bacterie was. Maar dit is niet correct.

Het zijn geen bacteriën, maar parasieten. De middelen van de dierenarts hielpen dus niet. Na grondig onderzoek ben ik erachter gekomen dat het om parasieten gaat. Ik kwam dit tegen op een forum waarin een vrouw ons vertelde dat ze genezen was van de ziekte van Lyme en hoe ze dat deed. Nu zul je je afvragen hoeveel parasieten er eigenlijk zijn. Ik dacht eerst aan vijf of tien soorten. Na veel lezen en bestuderen bleken het honderdduizenden verschillende soorten te zijn.

Er zijn zelfs parasieten die zelf drager zijn van parasieten. Eencellige en meercellige parasieten. Veel soorten parasieten zijn niet eens bekend en dat komt omdat de bij mens en dier aanwezige soorten ook met elkaar kruisen.

Alle mensen en dieren hebben parasieten in hun lichaam. Deze gaan na verloop van tijd allerlei lichamelijke klachten veroorzaken. Artsen behandelen symptomen, maar lossen het probleem niet op. Ik zal vanaf nu mijn kennis met jullie delen.

Iedereen kent mensen die lijden aan Kanker, Artrose, Lyme, Alzheimer, Migraine, Cysten, HIV en misschien AIDS etc. Al deze ziektes zijn gerelateerd aan en veroorzaakt door parasieten. Ook een aanrader voor mensen die gevaxxed zijn omdat de jabs vol zitten met AI-parasieten. Met een goede parasietenmoordenaar kun je beter worden. Gebruik het Joe Tippens-protocol. Zoek bij voorkeur via Duckduckgo. U zult deze informatie niet vaak vinden op andere zoekmachines.

Hieronder zie je de link voor Fenbendazol. Gebruik 1 x 222 mg capsule per dag. Ze zijn verkrijgbaar in verpakkingen van 30, 60 of 90 plantaardige capsules. Heeft u veel dieren of vee, dan kunt u via deze link ook grote verpakkingen Fenbendazol Bulk tot 2 kilo (poeder) bestellen.

Dit is Fenbenzadole (ontwormer) van een vertrouwde bron:
https://fenbenlab.com/?wpam_id=25

Waarom is Fenbendazol beter dan de Ivermectin-pasta?

Fenbendazol is 99,9% zuiver. Ivermectinepasta bevat E171 Nanotitaandioxide. Deze E171 is giftig voor mens en dier. De pasta is moeilijk in te brengen bij dieren. U kunt het Fenbendazol poeder over het voer strooien. Het is goedkoper en gezonder.

Verspreid het woord, deel deze kennis en red uw vee, huisdieren, vrienden en uw familie! Wi55

Geen opmerkingen:

Een reactie posten