donderdag 17 november 2022

Punten trump speech die moet zien

 Oké, Patriots....  Ik weet dat velen van jullie vanavond de kluts kwijt zijn. Ik begrijp het ook en waarom.


Ik zal vanavond werken aan een grote decodering over dit alles, maar ik wil een paar punten maken om dit heel duidelijk te maken.

1.  Hij zei, en ik citeer, "Ik kondig mijn kandidatuur aan voor President van de Verenigde Staten...."....

Punt... Er werd GEEN 2024 genoemd in die verklaring.  Lees er niet iets in wat er niet in stond.

2. Vergeet niet dat mensen....  Miljoenen mensen kijken die niet naar rally's hebben gekeken.

Vergeet ook niet dat de hele wereldmedia er verslag van doet. Mensen horen wat ze moeten horen, wat de media niet heeft gedaan, voor het grootste publiek ooit.

3. Trump heeft aangekondigd dat hij zich kandidaat stelt, dus ze kunnen hem niet arresteren.

4.  De gebeurtenissen komen eraan en moeten gebeuren. De focus ligt weer op hem.  Ze kunnen hem niet langer het zwijgen opleggen.

En we weten dat de Scare Event moet gebeuren. Het neemt snel toe, zoals jullie al weken zien, en in het bijzonder vandaag in onze berichten.

5. In de oorspronkelijke grondwet van de VS, afgeleid van de AOC van 1777, en zoals hier vandaag opnieuw besproken, is de dag van de inauguratie 4 maart.  We weten dat we teruggaan naar de Originele Amerikaanse Grondwet nadat het allemaal is misgegaan.

6.  Als onze beweging uit haar dak gaat... kun je je dan voorstellen wat de [ds] doet en hoe aangemoedigd ze zullen zijn nu ze denken dat ze meer tijd hebben en meer verraderlijke daden zullen plegen die iedereen kan zien?

En tenslotte - Hij zei in het begin van zijn toespraak dat het land 2024 niet zal halen.  MILITAIREN ZIJN DE ENIGE WEG VOORUIT.

Goeie genade. KALMEER.

Praat morgen.                                                       https://t.me/Tironianae/128616

Geen opmerkingen:

Een reactie posten