dinsdag 1 november 2022

 

Fantastisch om nu te leven


Wat is het fantastische om deze verandering van de wereld mee te maken met deze crisis die begon in 2019/2020.


Gelukkig was ik al enige jaren bewust dat er iets niet klopte zoals de Titanic, de 1e en 2e wo, de moord op Kennedy, de moord op Pim Fortuyn, het hele Nasa verhaal met ongelukken en landing op de maan , Mabel die plotseling opdook, Maxima die “toevallig” WA ontmoette, 11 sept, de NWO, en dat er iets niet klopte , maar ik kon er niet achter komen wat het was. De verschillende zaken begon ik te bekijken en alles leek anders per gebeurtenis. Ik kon niet de punten verbinden wat er achter zat.

In 2017 begon het kwartje te vallen toen Donald Trump sprak over “fake news”. En later werd steeds gesproken over de fraude met de verkiezingen met de fraudeapperatuur in Duitsland, Italië ( de dominion apparatuur).

Dat was de start van veel verder onderzoek in Nederland waar ik er achter kwam dat bv Rita Verdonk het leiderschap van de vvd had gewonnen en dat zij toch niet gekozen is en plotseling te weinig stemmen had en Mark Rutte naar voren werd geschoven. Hier klopte iets niet.

Ook 11 september er 2001 met de twin towers, waar geen vliegtuigen waren gezien in de eerste filmpjes. In de latere filmpjes op tv werden alleen met de vliegtuigen te zien. Toen zag ik ook dat in die tijd kon men allang 2 beelden over elkaar laten zien. Dat was duidelijk een “inside job”.

Toen kwam in 2020 de Corona crisis, met beelden uit China van omvallende mensen, want de Corona was zo dodelijk. Daar geloofde ik niets van en voor mij was het een grote hoax. Dat stak ik ook niet onder stoelen en banken, maar de omgeving keek me aan of ik water zag branden.

Dus geen test, geen mondkapje, geen prik, geen qr code.

Nu ik meer weet over de kapjes en de prik ( ik noem het een genocide prik) rijzen mijn haren ter berge als je weet wat voor stoffen er in de prik zitten. Ook zie ik nu zoveel mensen met aandoeningen, hartfalen, ook mijn beide zwagers ( 1 ALS en overleden, 1 hartaanval nog levend, maar wel 4 prikken gehad).

Ik heb al aangegeven dat als je de punten verbindt dat het duidelijk wordt.

Je gelooft het pas als je het door hebt.


Waarom ben ik danook blij dat ik deze tijd leef?

Omdat het team Trump de breekijzer is in de wereld van corruptie, chantage, afpersing, kindermishandeling , ontvoering, satanische rituelen, fraude met verkiezingen, etc over de hele wereld.

Over niet al te lange tijd zal de wereld zodanig veranderen, dat de regeringen verdwijnen, er komt vrije energie, we kunnen rijkelijk reizen met 10x de snelheid als nu, er zijn genoeg levensmiddelen en alles is gedekt door goud, iedereen heeft genoeg geld, geen hypotheken meer, geen banken meer, etc.

er komt een fantastische tijd aan.

De zwarte hoeden ( de slechterikken) hebben ons honderden jaren bedonderd, voor de gek gehouden, ons als geldslaaf gebruikt ( zie de FED die per 1913 particulier werd, waardoor de rijken = eigenaren van de FED steeds rijker werden en de bevolking steeds armer).

Team Trump heeft alles ontmanteld en de weg vrij gemaakt voor verandering. De laatste stuiptrekkingen van de slechterikken is nu aan de gang.

Binnenkort zal in eerste instantie de krijgswet ingesteld worden, waardoor het leger ( de alliantie van Trump,Putin, Modi, chi, Kim) de zaken tijdelijk runnen en daarna een republiek zal komen. ( de royals worden afgevoerd, want die hebben smerige zaakjes gedaan, het ronde huis, kinderhandel, cocaïnefabriek, staatsgreep wilhelmina,etc).

Een verder verslag volgt.

Wwg1wga en

ncswic



Geen opmerkingen:

Een reactie posten