dinsdag 21 februari 2023

Reactie op spraakbericht sterkte met karel, en ken je recht

 

Beste steven,


Allereerst , hoe gaat het met Carl ( karel) , ik hoop een beetje beter.

Hierbij de allerbeste sterkte voor karel en de familie.


Ik heb je laatste spraakbericht over ,ken je recht, beluisterd en heb toch wel een paar opmerkingen.

Lijkt me een goed boek als ik dat zo hoor.

Ik heb al meerdere keren gelezen dat “ door te zwijgen of geen bezwaar te maken” je stilzwijgend toestemming geeft.

Neem me niet kwalijk, maar dat is toch van de zotte.

Stel er komt iemand aan deur en die wil je huis in, bv een deurwaarder, je bent sprakeloos, je bent je stem kwijt en je protesteert dus niet of nauwelijks. Dan geef je automatisch toestemming dat hij/zij binnenkomt?


Het is gewoon een vals wetsartikel die dwingt de mensen te reageren.

En volgens de wereldlijke menselijke wetten mag je niet doden, niet stelen, niet dwingen, niemands rechten schenden.


Daarnaast is artikel 21 van de oude grondwet van 1940 nog steeds van toepassing, wat inhoud dat deze en vorige regeringen onbevoegd zijn en alleen gehandhaafd wordt door een staatsgreep om een politiestaat te creeeren.

Dus met geweld en dwang houden ze de staat in stand.

Alle wetten die na 1940 gemaakt zijn, zijn onbevoegd en gemaakt door een valse regering.

Ik heb net het stembriefje ( stempas) ontvangen, waarbij mijn naam in kleine letters staat wat voor mij inhoudt dat ik het niet ben. Die naam is na mijn 7e jaar lost at sea.

Wat ik ook aangegeven heb bij de burgemeester.


Dit soort boeken zijn ook geschreven door mensen die zo'n juridische opleiding hebben genoten, dus heel erg geprogrammeerd zijn en dus midden in het valse systeem zitten.

Natuurlijk hebben we ermee te maken omdat, in een systeem van dictatorschap, hebben de mensen niets in te brengen en handhaven ze voortdurend met geweld, zowel lichamelijk als geestelijk. Hier wordt ook weer de menselijk internationale wetten overtreden: niet doden, niet stelen, niet dwingen en geen rechten schenden van anderen.

Dit allemaal haalt het boek niet onderuit, in tegendeel, het boek geeft dan juist aan waar de schoen wringt in dit staatsbestel ,welk misschien wel terroristisch is, in ieder geval despoot, dwingelandij uitstraalt en uitvoert.

Zij ( de valse regering) hebben die valse wet ingevoerd om de dwang op te leggen en altijd de voor hen juiste draai te geven dat zij ( de staat) altijd in hun recht staat.

Welk recht?

Het recht die ze zelf hebben ontworpen en alle bewoners om te vormen tot persoon ( wat alleen een juridische entiteit is) en niet de soevereine, zelfstandige mens van vlees en bloed dient.


Je ziet, hoe je het wendt of keert, de (valse) staat zorgt er altijd voor dat zij aan de touwtjes trekken en jou op allerlei wijze buiten spel zetten.

Ze hebben het zelfs zo ingebouwd, dat jij allerlei kapriolen moet uithalen, schriftelijk of anderszins , om niet deel te nemen aan het systeem.


Kijk eens naar voetballen.

Daar zijn regels voor. Als je daaraan meedoet dien je je ook aan die regels te houden.

Wil je niet meedoen, wordt je dus geen lid. Het zou toch van de zotte zijn dat een voetbalvereniging je automatisch lid maakt en dat je hemel en aarde moet bewegen om er uit te stappen. Ik protesteer niet ( omdat ik het geen eens weet) om lid te worden, dus ik zwijg en stem dus in met het lidmaatschap.

Stel jij vraagt inlichtingen en wil de voetbalclub wel helpen door vrijwilligers werk, of kleine sponsering. Je geeft je daarvoor op met je geboortenaam. Zij gebruiken je geboortenaam en maken daar schuine letters van. Met die schuine letters maken ze jou lid van de vereniging, dus dan moet je contributie betalen. Die schuine naam ben je niet, maar is alleen een juridische entiteit, waarmee zij ( de club) jou officieel lid maakt. Zolang jij niet protesteert neem je dus aan dat jij de schuine letternaam bent.

Mis!

Ze hebben jouw naam gestolen en misbruikt voor een ander doel , zonder jouw toestemming.

Is dat eerlijk????? en is dat juist??? nee natuurlijk niet!!


Het kan nog gekker:

stel ze gebruiken je schuine naam om een bedrijf op te zetten, of goede doelen te steunen en daarvoor innen ze op jouw schuine naam gelden. Dan is hun regel dat je daarover belasting moet betalen en waarschijnlijk nog veel meer regels moet handhaven. En jij weet van niks.

Jij krijgt bericht thuis op je geboortenaam, want zij beschouwen je geboortenaam het zelfde als je schuine naam, en je dient allerlei belastingen, gelden, voorwaarden, etc te voldoen.

Gek he, als het zo gebeurt.

Maar dat gebeurt met onze geboortenaam. En dat valse “wie zwijgt stemt toe” hebben ze bedacht om zonder toestemming alles te doen met jouw naam.

Want ook met die stempas wordt dus valselijk gegoocheld met jouw naam.


Belachelijk!!!!!!


Dit was het even.

Nogmaals heel veel sterkte voor karel.

Bob vdf Dammann






Geen opmerkingen:

Een reactie posten