maandag 13 februari 2023

13 feb maestro steven walker spraakbericht met marc

 Samenvatting spraakbericht #210 Marc Der 17.Sinn d.d. maandag 13 februari 2023:                                                                                                          Na alle meldingen van de vele ballonnen gebeuren momenteel heel veel gekke dingen. We kijken naar een film - Het is onderdeel van Het Plan - Sinds gisteren wereldwijd veel meldingen van ( neergeschoten ) UFO's - Dit alles duidt op een klassieke afleidingstactiek van de Cabal  👉 Biden wordt schuldig bevonden voor Nordstream 2 - Biden/USA wordt schuldig bevonden voor de ramp in Turkije - Ook komt Biden via de Hunter laptop steeds verder in de problemen en die problemen stapelen zich op -  De Fake Alien Invasion dat door Q meermaals beschreven wordt komt steeds dichterbij  ( Necessary Scare Event? ) - De ontwikkelingen/gebeurtenissen zijn nu ongelofelijk complex - Er gebeurt zoveel - Des te erger de situatie wordt, hoe dichter we zijn aan het einde - Alles wat Q voorspeld heeft, komt uit - Alles is mij ( Marc ) zó helder en ik ben volledig in rust, heb totaal geen angst, al vraag ik ( Marc ) mij af waar de White Hats op wachten? 👉 Cojona is klaar, Schwab treedt af, de FED/ECB zijn failliet, de NWO is klaar, geen nieuwe pandemieën die voor afgelopen herfst voorspeld waren, heel veel is voltooid - De mensen laten zich niet zo makkelijk afleiden - Er kunnen echter nog heftige dingen gebeuren vanwege het Ontwakingsproces - Er is nu ontzettend veel fakenieuws - Bewaar je rust!                Join@https://t.me/stevens_real_news_corner


Geen opmerkingen:

Een reactie posten