zaterdag 7 september 2024

Zien jullie het ook?

 

Zien jullie het ook?
Er verandert zo snel, zo veel.
1, Vd wal vind stikstof geen probleem meer.
2, De landbouw minister zegt opeens dat de boeren mogen blijven boeren.
3, De electrische auto's worden in de ban gedaan.
4, In België en Duitsland worden windmolens afgebroken
5, Zonnepanelen worden afgeschakeld onder het mom van :" het net kan het niet aan", wat grote onzin is.
6, Er is nog nooit zoveel gas uit Rusland geïmporteerd
7, Het is duidelijk geworden dat de pijpleiding van gaspijp  in de Oostzee door de CIA is opgedragen.
8, het is duidelijk geworden dat windmolens veel olie verbruiken en dat hun opbrengst vergeleken net hun aanschaf sterk negatief is.
9, veel CEO's en directeuren en regeringsfunctionarissen hebben plotseling meer belangstelling voor hun gezin en treden af !!!
Zo kan ik nog even doorgaan.
Mensen het tij is aan het veranderen!!!!!
We gaan de goede kant op.,,
STRIJD MEE EN PLAATS OOK BERICHTEN OM JE MEDE BURGERS WAKKER TE MAKEN.
zelf heb ik een plaatselijk blaadje aangeschreven met mijn bevindingen over de gemeente besluiten (bv parkeerbeleid). Helaas weigeren ze dat te plaatsen.
Nu heb ik het op het telegram kanaal gezet van Heerhugowaard, dan bereik ik tenminste 800 mensen.
Wel de petitie over parkeerbeleid in de krant laten zetten. Echter,  mensen zijn zo bang dat ze niet durven tekenen
Zelfs de gemeente heeft brieven geschreven over de huur van stukjes grond bij het huis wat mensen huren
Die prijs is 500% verhoogd.
Ik Zie mensen al dat stukje grond van hun perceel verwijderen met een schutting.

MENSEN VECHT TERUG EN REAGEER NIET OP DAT SOORT BRIEVEN. De gemeente heeft geen poot om op te staan. Zie mijn link over de onbevoegdheid van alle gemeentes
DIT STUKJE GAAT OOK OP INTERNET EN NAAR DE TELEGRAM PAGINA VAN HEERHUGOWAARD.
Kenny
Marbo
Bob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten