maandag 9 september 2024

Hebben jullie dat nu ook

 

Hebben jullie dat nu ook?
Ik lees en luister op bitchute, rumble, telegram en hier op FB en lees allerlei verschillende berichten.
Met verschillende bedoel ik dan:
Het ene bericht geeft een heel positief informatie over de gang van zaken van nesara/gesara en andere berichten geven juist aan dat het misschien wel een deel van de Cabal is.
Zo verschillend.
Ook data komen langs, van : we zijn bijna bij de finish en de ander zegt dat het nog jaren duurt voordat we een verandering merken.
Zelfs op telegram zie ik zoveel verschillen dat ook ik heen en weer geslingerd wordt.
Toch heb ik het volste vertrouwen dat er stap voor stap een verandering gaat komen. Omdat wij als mensheid duizenden jaren voorgelogen zijn, en vroegere beschavingen vernietigd zijn en dat president Kennedy ( misschien wel eerdere hoge jongens) de start heeft gedaan van de witte hoeden  ( dat zijn de patriotten die voor een vrije samenleving zijn met vrije energie en nog veel meer) en die dus de weg vrijmaakt voor alle volkeren om op te staan tegen de tirannie van hun regeringen.
Gelukkig zie ik allelei vrijheids bewegingen, wat helaas ook inhoud dat vernielingen, opstanden, geweld voorbij komt. Maar dat hoort volgens mij ook bij die veranderingen, omdat het oude moet verdwijnen.
Dat is ook de reden dat veel mensen zich vasthouden aan hun huidige status, we hebben het toch goed, laat het maar zo blijven.
Ze vergeten dat de criminele psychopaten aan de top de bevolking steeds verder terroriseert en beperkingen gast opleggen (bv 25 minuten steden, CBDC) , waardoor het leven steeds minder prettig gast worden.
Tenminste dat is het plan van de cabal.
Het Q-team samen met Donald Trump heeft een andere bedoeling, en daar zijn we naar op weg  : een vrije samenleving met liefde, genegenheid, vrije energie, medbeds, genoeg voedsel en genoeg gelden om ruim te leven en nog veel meer.
Ik ben ervan overtuigd dat de omslag er aan komt en dat we dat gaan meemaken.
Ik ben 77 jaar en ben zo blij dat ik dit nog mag meemaken.
Alleen komen er nog maanden aan die misschien wel lastig gaan worden, maar de goedheid en waarheid zal zegevieren.
Prettige dagen  voor iedereen en geniet van jullie familie en doe leuke dingen.
Marbo
Kenny
Bob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten